202spots schreef: Kan je 't zien zo?Het enige dat ik zie (hangen)zijn een paar ballen waar je u tegen zegt!
Ik heb Leo wel is 'n foto van 'n nier gestuurd,
ik ben 'm kwijt Leo...heb je 'm nog?

Moderator: Lizzy
202spots schreef: Kan je 't zien zo?Het enige dat ik zie (hangen)zijn een paar ballen waar je u tegen zegt!
Ik heb Leo wel is 'n foto van 'n nier gestuurd,
ik ben 'm kwijt Leo...heb je 'm nog?
Mayka schreef: Vanmiddag heb ik bij de slager o.a. dit stuk ? meegekregen:Ik zou die slager even bellen dan weet je het meteen
Kan iemand mij vertellen wat het is? En ziet een nier er ongeveer net zo uit als een lever alleen dan platter? Leuk hoor, zo'n grote emmer vol met slachtafval gratis maar de volgende keer maar even goed vragen wat er in zit.
CaSanGio schreef: Ik zou die slager even bellen dan weet je het meteenDa's een goeie, ik heb meteen even gebeld en het waren longen! Er zat ook een reep vet bij, een milt en een stuk of tien ribben.![]()
![]()
rob schreef: is dat wat je op de foto zet een long?Ze vast pakken lukt niet meer, ze zitten al in stukken gesneden in de vriezer
pak ze eens vast plakken ze dan aan je handen?
Longen zijn veel donkerder en sponziger.......denk eerder aan een zwezerik......longen zijn veel ronder en zien er toch anders uit........als ik die long vergelijk met de lengte van het mes dat ernaast ligt is ie veel te klein voor een long als het van een beetje dier is...ook al zou ie van een kalfje zijn zijn ze groter......
Linda
geer schreef: Eeeh, alvleesklier van een mega-rund met een vergrootte alvleesklier...zoiets?Dat dacht ik ook, vanwege het bloemkool achtige![]()