Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Nadia schreef: Ik ben beginner! Voel me geroepen om het boek voor je te lezen!! En te beoordelen!! ::)
Of een beginner er iets aan heeft kan alleen een gevorderde bepalen :biggrin2:
Door Nadia
Nee hoor angelique.. Ik kan prima zelf zeggen of ik er wat van heb geleerd, aan de slag kan gaan.. En of ik nog iets mis ;)

maarrrr je mag me daarna best afvragen hoor ;)
Door Truus
Lizzy schreef: De titel van het boek weet ik nog niet.... De werktitel is in ieder geval "RAUW!". Mijn vriendin heeft alle Nederlandse taalfouten eruit gehaald en wat aanbevelingen gedaan her en der. Dat moet ik doornemen. Dan wordt het nog gelezen en beoordeeld op "heeft de beginner er wat aan?" en "heeft de gevorderde er wat aan?" en in de tussentijd hoop ik een uitgever te vinden!
Wat goed !!! Je hebt zowiezo al veel afname van hier dus laat maar komen dat boek.
Door Angelique
Nadia schreef: Nee hoor angelique.. Ik kan prima zelf zeggen of ik er wat van heb geleerd, aan de slag kan gaan.. En of ik nog iets mis ;)

maarrrr je mag me daarna best afvragen hoor ;)
En hoe weet jij dan of datgene wat je geleerd hebt wel goed is?
Door Nadia
Angelique schreef: En hoe weet jij dan of datgene wat je geleerd hebt wel goed is?
Omdat ik op de kennis van Lizzy vertrouw en jij me afvraagt ;) ;D
Door Lizzy
Claudia N schreef: Is ie al bij de drukker?! :D
:biggrin2:

Ik heb nog geen drukker. Ik ben nog met het corrigeren bezig. En heel eerlijk gezegd? Staat mijn hoofd er momenteel totaal niet naar. Ik denk maar aan 1 ding. Het is klein, wit met stippen en het heet Biscuit en komt hier over 6 weken wonen :D. Zodra Biscuit er is, ga ik verder met corrigeren en een uitgever zoeken.
Door *Natasja*
Lizzy schreef: :biggrin2:

Ik heb nog geen drukker. Ik ben nog met het corrigeren bezig. En heel eerlijk gezegd? Staat mijn hoofd er momenteel totaal niet naar. Ik denk maar aan 1 ding. Het is klein, wit met stippen en het heet Biscuit en komt hier over 6 weken wonen :D. Zodra Biscuit er is, ga ik verder met corrigeren en een uitgever zoeken.
Ja, alsof je hoofd dan niet meer naar dat kleine witte snoesje met stippen staat... ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door