Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door catokatink
[quote author=Lily   mijn kind is 25!!!!!! Begrijpt nu als geen ander dat chuchu in een "zekere"greep opgepakt moet worden.
Op het moment dat ze met chuchu opweg was naar zijn mand kreeg ie die stuip en begon te kronkelen waardoor ie viel...
Gelukkig gaat het nu heel goed hoor, 4x daags eten, alhoewel ik dat best lastig vind, hij heeft niet altijd trek.
De oude eigenaar heeft dit niet meegemaakt met haar ex-hond maar wel bij pups. Dus waarschijnlijk toch een hypo geweest.
Wat ik duidelijk merk is dat zijn energie peil hoger is: hij is wakkerder, allert en speels! :)
Ik ga op jacht naar de Nutrugel! Bedankt!
[quote][/quote]
Excuus, ik dacht dat je een kleiner kind had maar je hebt nu wel gezien dat je toch op moet passen. Ik heb zelf meegemaakt dat een volwassen iemand een chihuahua pakte en ik het beestje nog net op kon vangen. Het glibbert zo maar uit je handen. Duck is wat droog, de uitmuntend vinden ze hier niet zo lekker, de rund/lever/kip en lam en rijst weer wel. Je kunt toch ook een ander merk proberen, rodi, energique of carnibest (dan de pup). Ik zou afwisselen, niet elke maaltijd hetzelfde geven, het moet iedere keer een verrassing blijven wat er nu weer te eten valt. Ze weten hier nooit wat ze te eten krijgen, blijft een verrassing. Aanvulling op een van mijn vorige berichtjes: een eitje (bv een halve of kwart?) rauw of gekookt of geroerbakt, daar moet je even achter komen wat hij het lekkerst vindt, stukje fruit, stukje vis. Kleine beetjes want het zijn maar kleine hondjes.
Laatst gewijzigd door catokatink op di 09 okt 2007, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ellen44
je buufje heeft altijd nutrigel in huis gehad...ivm de kittens hahaha
Je kunt het gewoon bij de da bestellen en meestal heeft ze het wel op voorraad!! groetjes Ellen
Door Lily
Hallo allemaal!!!!
Even een ( laatste? ) bericht over de voortgang van Chuchu!
We hebben deze kanjer nu vier weken en ik kan jullie melden dat, ook mede door jullie warme ondersteuningen onze "cavia"is uitgegroeid tot een heuse hond. Met honden streken, lef (zoals een wawa moet hebben  ;)  ), maar ook een hond die gek is op volwassenen maar ook kindertjes!! Hij speelt, trippelt door de hele kamer, draait in een dolle bui rondjes om zijn eigen asje
Toen we hem kregen woog ie 1200 gram, dit is inmiddels door de combi barf/kvv
opgelopen to maar liefst 1600 gram!!
Chuchu heeft weer spiervlees in zijn dijtjes, ik heb zijn halsbandje een gaatje "groter"gezet!!
Eet nog steeds 4 maal per dag (ruim 100 gram) en kan het nog steeds goed gebruiken!!
Het is me niet gelukt om um op barfplaats te krijgen, maar hij staat op
www.photobucket.com
onder de naam happylil  ,tis net een fotomodel, hijs gewoon senang! (happy) !!
Samen met onze Duitse Doggen Tarkan en Rocks gaat ie een prachtig leventje tegemoet!! ;D
Heeft gelukkig niet meer zo'n nare aanval gehad!
Jongens allemaal dank!! :thumbup:
Groeten Lil
Door koekje
[quote="karin2"]
Afbeelding
[/quote]

ah gut! hij ziet er wel blij uit, maar tis echt een caviaatje!  :D
zelfs otje is groter!

maar fijn dat hij het zo goed doet.
Door Lily
[quote="karin2"]
asjeblieft  ;)
Afbeelding
[/quote]
Hééé wat lief van je!!
Leuk is ie he? De foto die je voor me neergezet hebt is de foto die z'n oude eigenaar van um heeft gemaakt, de rest is bij ons thuis!
Thanx!!
Door karin2
[quote="202spots"]
OOhhwww wat 'n plaatje!!! :-* :-* :-*
Ik kan de site niet vinden,dus ben blij dat ie nu hier te zien is!!
[/quote]

op de site bij de zoekfunctie happylil intikken en je ziet hem (en ook haar mooie doggen  :) )
Door 202Spots
karin2 schreef: op de site bij de zoekfunctie happylil intikken en je ziet hem (en ook haar mooie doggen  :) )
Gisteren werkte 't niet en vandaag WEL!!!! :D
Wilde net die ene close-up van d'r kleine koppie hier plakken en nou doet ie 't weer niet!!! >:(
Maar de foto's zijn heel lief!!!
Mooie grote honden ook!!! ;)
Door Lily
202spots schreef: Gisteren werkte 't niet en vandaag WEL!!!! :D
Wilde net die ene close-up van d'r kleine koppie hier plakken en nou doet ie 't weer niet!!! >:(
Maar de foto's zijn heel lief!!!
Mooie grote honden ook!!! ;)
;D ;D ;D ;D....Vooral blijven proberen!!!! Mij lukt ut niet!!! ( suf he....)
Door Dian
Oeps een beetje groot :-[

Nu is ie wel heel klein :P

En nu is ie goed :D
Laatst gewijzigd door Dian op wo 17 okt 2007, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Maar wel heel schattig, deze veelste grote foto! Dat tongetje van die kleine uk!!! Zo schattig!!!!!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door