Moderator: Lizzy
Kruimel schreef: Achossie, arme dame van de boekhandelze moet toch iets te doen hebben![]()
Tinker schreef: Ik vind 14,95 nu ook niet direct een koopje voor een boek in pocketvorm.(Ik denk nog in guldens 33 piek!!Mwah, als je in acht neem dat het gemiddelde Glossy tijdschrift boordevol reclame zo rond de 5 euro kost, dan vind ik dit niet echt duur... Of een rondje in de kroeg, dan ben je zo 15 euro kwijt...of... Afijn, ik vind het niet echt duur, maar dat is natuurlijk betrekkelijk...![]()
) Maar misschien vraag ik het wel voor de kerst ofzo?
Robian schreef: Ik heb het boek van Tannetje inmiddels ook uitgelezen.Heee, goeie tip! Ga ik ook doen met een van die van mij
Het leest inderdaad lekker makkelijk weg.
Toen ik het boekje aan het lezen was werd vriendlief ook nieuwsgierig.
(vind nog steeds het barfen een heel gedoe)
Ik moest het boekje maar op de wc leggen, want hij wilde hem wel lezen![]()
![]()
Stef@nie schreef: Ik had het een tijdje geleden ook besteld via bol.com en een paar dagen erna kreeg ik een e-mail dat ze het niet op voorraad hadden en het besteld moest worden. En nu krijg ik een e-mail dat de bestelling is geannuleerd, want de titel is niet meer leverbaar... ??? Jaaa zeg!!Wat vreemd, ik heb het ook via bol.com besteld en ik had het keurig na een paar dagen in huis...
Ik hoorde hier ergens de naam 'mediaboek' vallen? Dan ga ik het daar eens proberen!
pippy schreef: krijg net mail dat het niet leverbaar isWanneer je rechtstreeks naar de AUTHOR van "Voer voor Carnivoren" schrijft...dan gaat 't boek zelfs INTERNATIONAL!!! 8)![]()
![]()
![]()