Cindy de Wolf schreef: ↑di 27 mei 2025, 10:46
De prijzen zijn idioot gestegen. Als iemand mij 5 jaar geleden gezegd had dat we nu 8-10 euro pkg zouden betalen had ik degene voor gek verklaard en zie hier nu
Geen lijntjes meer, geen achterdeurtjes bij slachthuizen, Rita die ermee gestopt is, remco/florisvlees van betaalbaar naar schreeuwend duur. Echt, als ik het geweten had waren de laatste 3 honden in 2019 er NIET bij gekomen. Maar ga eens kijken naar een "goede" brok dan schrik je je ook de rimram. prijzen van 100 euro voor 10kg zijn ook daar inmiddels heel normaal.
Ik zou keihard met je mee hebben gelachen

. Het is echt gewoon niet meer leuk. En heel eerlijk? Als ik dit had geweten, had ik geen 36 kg wegende Dalmaat, die weer terug is op 1200 gram per dag, erbij genomen. Hoewel? Naaah, ik had Sjoerd niet willen missen. Maar hij is wel mijn laatste Dalmaat en dat vooral vanwege de kosten die zo'n grote actieve hond met zich mee brengt. Ik ben tussen de €420 en €450 per maand kwijt, voor 2 honden
Maar goed, probeer zelf eens gezond te eten. Ook onbetaalbaar geworden..... Een kg biologische appels voor 4 euro en dan heb je de goedkoopste (die het minst eetbaar zijn)
Tot zover heeft het goed geholpen, dat massaal op Wilders stemmen