Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mike_v_E
Ik wil mn pup Kefir geven, alleen weet ik niet welke en hoeveel/hoevaak.

Zie online dat je waterkefir en rauwmelkse geitenkefir hebt. Welke van deze 2 is het beste en waar kan ik dit het beste kopen?

En ziets als bone broth, is dat wat voor bij de BARF maaltijden?
Door Lizzy
Mike_v_E schreef: di 25 mar 2025, 23:13 Ik wil mn pup Kefir geven, alleen weet ik niet welke en hoeveel/hoevaak.

Zie online dat je waterkefir en rauwmelkse geitenkefir hebt. Welke van deze 2 is het beste en waar kan ik dit het beste kopen?

Ik vind waterkefir ongeschikt. Hier moeten ze dat ook niet hoor (het is water met fruit/suiker). Hier vinden ze melk kefir wel lekker. Hier krijgen ze elke dag een scheutje (ik maak het zelf). En ongezet in eetlepels.... Denk ik dat ze iedere dag stuk of 4 a 5 eetlepels krijgen. Middelgrote honden.
Door daughterkosher
Mike_v_E schreef: di 25 mar 2025, 23:13 Ik wil mn pup Kefir geven, alleen weet ik niet welke en hoeveel/hoevaak.

Geometry Dash
Rauwmelkse geitenkefir is beter dan waterkefir voor een pup op BARF. Begin met een theelepel en bouw op. Bone broth is ook een prima toevoeging!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door