Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hannabelgje
Helaas heb ik sinds mijn verhuizing weinig vriezerruimte. Daarom geef ik nu voornamelijk kvv. Toch zou ik graag weer over willen naar barf. Zijn er mensen die ervaring hebben met de barfbox van Floris vlees? Dat lijkt me dan wel een oplossing.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Sady
Ik heb ze geprobeerd echter mijn honden lusten niet alles. Dus als je hond alles lust, zou ik het een keer proberen.
Door hannabelgje
De mijne lusten ook niet alles helaas. Maar kwartel bijvoorbeeld zou ik nog aan de katten kunnen voeren. Dat lusten de honden niet.

Door pike
Floris verkoopt ook diverse soorten bot, vlees en orgaan per kg. Daarmee kan je wel zelf je keuze maken wat diersoorten betreft.
Door hannabelgje
Floris heeft dacht ik alleen kip en eend per kilo. De rest gaat per 5 kilo of meer en dat kan ik niet kwijt. Maar heb al wat andere leveranciers gevonden die per kilo verkopen. Na de vakantie gaan we weer over op barf. Dan weet ik weer wat ik erin stop. Vind ik toch fijner.

Door pike
Dan heb je het over vleesbot neem ik aan? Wat er aan vleesbot in de barfdoos zit weet je toch ook niet? Ik denk dat dat ook kip, eend en kwartel is :-\ Maar ik heb er geen ervaring mee. Ben met Ties ook begonnen met het bestellen van kilogrammen omdat ik niet wist hoe hij op de diverse soorten zou reageren en wat hij wel en niet zou lusten.
Door hannabelgje
Ik kan via dogmeat bestellen. Dan heb ik 4 soorten vleesbot en 3 soorten spiervlees. Dat lijkt me prima.

Door nutevas
Veel gebruikers prijzen de kwaliteit van het vlees in de Barfbox. Het is belangrijk om te zorgen dat het vlees vers en geschikt is voor BARF-voeding. De Barfbox biedt meestal een goede variatie in vlees en botten, wat essentieelsnow rider 3d game to play in winter 2024 is voor een uitgebalanceerd dieet. Controleer of de box alle benodigde elementen bevat.
Door Chouka
nutevas schreef: ma 28 okt 2024, 03:22 Veel gebruikers prijzen de kwaliteit van het vlees in de Barfbox. Het is belangrijk om te zorgen dat het vlees vers en geschikt is voor BARF-voeding. De Barfbox biedt meestal een goede variatie in vlees en botten, wat essentieelsnow rider 3d game to play in winter 2024 is voor een uitgebalanceerd dieet. Controleer of de box alle benodigde elementen bevat.
Dat is je allereerste bericht hier op Barfplaats. Kom je speciaal even om reclame te maken?
Door Hylos
Dat is gewoon een nep, spamaccount.
Wel hilarisch die automatische berichten. Goede samenvatting, kan zo op Floris zijn website. ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door