Ik lees vaak mee met de vragen van andere mensen, erg leerzaam

KK: kip, eend en parelhoen als basis daarnaast soms konijn als er voor een redelijk bedrag aan te komen is en nog een vogel waarvan ik de naam altijd vergeet geen fazant, geen parelhoen maar een.......

Vlees: rund en paardstoofvlees als basis en daarnaast soms kalkoendijvlees.
Org: hart, lever en nier van paard, rund, lam en soms eend of konijn.
Pens: per bestelling doe ik altijd rund, geit en schapenpens.
Tja en het uitschrijven geeft dan weer inzicht want als ik van mijn basis uitga dan voer ik 5 diersoorten: kip, eend, parelhoen, rund, paard. De kans is wel vrij groot dat er iets van lam, schaap of eend bij zit dus dan zit ik op 6 en soms op 7 diersoorten. Ooh en ze krijgen wekelijks vis, vaak zalm omdat dat betaalbaar is en ze het erg lekker vinden. Af en toe sardien of haring, gaat overigens ook zonder morren naar binnen

Ik proportioneer voor 14 dagen en pak dan altijd minimaal 2 soorten kk, 2 soorten vlees. Het orgaan is 50% pens en 50% hart, lever of nier. Als ik een kg nier pak verdeel ik die op dus dan kan het zijn dat ze een paar dagen achter elkaar nier als orgaan hebben. Maar voor 14 dagen orgaan pak ik dan niet 3 kg nier maar nier, hart en lever dus op die manier varieert het weer.
Ik voer alleen zachte botten heb in het verleden (heel lang geleden) wel eens rib gevoerd en vond dat toch wat spannend en heb de indruk dat ze het met de zachtere botten ook goed doen. Voor het spiervlees kies ik bewust voor het duurdere stoofvlees. Orgaan probeer ik altijd te variëren per bestelling de ene keer hart van paard dan weer hart van een andere diersoort.
Moet ik nu meer gaan variëren in het menu of is dit prima?