Anne in Zweden schreef:Tja, het is een beetje alsof zijzelf alleen maar iedere dag een kipfilet zou eten, en niets anders. Een tijdlang gaat dat goed, maar kipfilet alleen bevat niet alle voedingsstoffen die een lichaam nodig heeft om gezond te blijven. En op een dag ga je dat merken: je haar valt uit, je huid wordt dof, je hebt geen kracht en uithoudingsvermogen meer omdat je door gebrek aan voedingsstoffen geen spieren meer overhoudt, je krijgt hartklachten (want het hart is ook een spier die voedingsstoffen nodig heeft), je darmflora is niet gevarieerd genoeg meer waardoor je vatbaarder wordt voor allerlei ziekten - het rijtje met mogelijke klachten is echt oneindig.
Eet je vriendin zelf ook alleen maar iedere dag één en hetzelfde ding? Waarschijnlijk niet. Waarom denkt ze dan dat haar hond wel gezond kan blijven met alleen maar spiervlees?
hier schrik best van eigelijk
dus zo gezegt maak haar hond kapot hier me
1 hond haar krijg nog steeds alleen spiervlees en ik maak echt wel zorg om deze hond

ander hond van haar had in eens niersteen kan dit ook komen door dat ze alleen spiervlees gaaf en hond te kort komt ?
deze hond leeft helaas niet meer ze heb hem voor inlaten slapen.
ik echt gevoel bij dat daar door komt en kant ander kant wil niet oordelen omdat niet zeker weet
ons eigen hond barf 9 diersoort per week ik daar is echt in verdiep voor dat ging geven aan ze en zozo 2 jaar lang eerst kvv gegeven.
ik zou zelf niet kunnen elk dag me hond zelf te geven
wat jij ook net zeg eet zij ook elk dag nee want word ze gek waarom dier dit aan doen