Waar het mannetje aan overleden is durf ik niet te zeggen. Het was toevallig wel de eerste dag waarop we begonnen zijn met vlees.
Ze hebben 's ochtends vroeg eerst spiervlees gehad en daarna een beetje kippennekken (geplet en in iets kleinere stukjes gesneden). Vervolgens nog lekker bij mams melk gehad en gespeeld.
Toen het tijd was voor de volgende ronde melk lag hij helaas levenloos in de werpkist. We checken regelmatig tussen het voeden door hoe en wat en het zag er naar uit dat iedereen lekker lag te slapen. We hebben nog geprobeerd te reanimeren, maar het was helaas al te laat. Ik heb het ukje ook begraven en er niet bij stil gestaan hem mee te nemen voor autopsie. Ik heb er niet goed bij nadacht door de nieuwigheid van het puppen hebben en verdriet.
De dagen erna waren weer net als de eerste dagen, alles is eng. Maar de andere puppen lijken het gelukkig goed te doen (hoewel ik nu heel voorzichtig in die uitspraken ben geworden).
Dank je wel voor de linkjes!
Remco bestel ik regelmatig bij, aankomende levering ook zeker weer. Heemskerk is helaas net iets te ver (paar maanden geleden zijn we verhuisd naar Duitsland en dit heb ik nog niet aangepast

).
Zouden de puppen het volgende al aan kunnen:
- tam konijnenkarkas
- eendenvleugel
- polderhoenkarkas
- eendennek
- parelhoenkarkas
- kippenrugstuk
Of zou dit nog veel te hard zijn?