Moderator: Lizzy
faya schreef:meer eten wil ze dan niet en de pup moet zelfstandig gaan eten, is komende zaterdag 9 weken.Ik zou me er zo min mogelijk mee bemoeien. Nature knows best.
faya schreef:Inmiddels is mijn klavertje vier uitgedund tot de ene dame die is gebleven - de pups gingen weg met 7,5- 8 weken. Laatste dagen telkens 1x laten voeden door mams. Morgen is het een week geleden dat de Dazzle nu alleen bij mams en oma is. Moeders blijft te lief en zacht en laat eigenlijk nog toe dat ze af en toe zou drinken - ik wil het niet meer. Arme Ruby moet zelf beetje aankomen: is beweeglijk, druk en vrolijk ding dat niet echt aankomtAan de ene kant wil je natuur. Niet bij mams weg, samen spelen en ook opvoeden. Waarom wil je dan aan de andere kant die natuur dwarsbomen? Ik zou het toch wat zijn gengetje laten gaan. Pup en moeders goed voeren en het ze zelf laten uitzoeken.nu braakt ze nog steeds spontaan haar eigen voedsel op voor de ene gebleven dame, soms zelfs als ze zeker 2 - 3 uur daarvoor gegeten heeft......iemand tips - wil haar ook niet helemaal bij dochter weghalen, moeten kunnen spelen, stoeien, gecorrigeerd worden - kan oma beter trouwens