Brok -> vreselijke diarree, we hebben diverse kuren antibiotica gehaald. Stopte daarom zelf met brok eten. Diverse soorten geprobeerd. Afgevallen naar 13 kilo.
Barf etc -> weigert te eten. Alle diepvriesvarianten in rol of hamburgervorm blijven liggen.
Duck -> diepvries vlees in plakken eet ze met liefde. 600 gram per dag, aanbevolen voor haar gewicht 350 gram. Viel af van 17 naar 14 kilo. Zit blijkbaar onvoldoende voedingsstoffen in.
Lotgering -> diepvries vlees, eet ze niet graag, iedere nieuwe zending is weer andere kwaliteit. Kwam ze wel van aan, blijkbaar vetter of completer? Terug naar 17 kilo. Eenmaal weer aangekomen weigert ze Lotgering compleet. Naar 14 kilo terug. Dat is vel over been bij Donna. Van alles geprobeerd, leverworst erdoor, blikvoer erdoor. Trapt er niet meer in. Ze wil het niet meer eten.
Renske -> gaat erin als blikvoer. Het lijkt daar ook op, ook al zeggen ze dat het compleet vleesvoer is. Ze eet dit ontzettend graag. 600-800 gram per dag (aanbevolen voor haar gewicht 400 gram) kwam wat aan maar valt nu weer af naar 14 kilo. Poept aanzienlijk meer van dit voer en drinkt heel veel. Ik twijfel aan de kwaliteit.
Brok -> graanvrije kwaliteitsbrok aan het dieet toegevoegd, 's morgens 230 gram (aanbevolen per dag 230 gram) en 's avonds Renske 400 gram in de hoop dat zij aankomt. Ze krijgt dus eigenlijk dubbele hoeveelheid voeding. Weigert ook deze brok te eten. Aankomen zit er dus niet in. Renske gaat er nog altijd in als koek.
Wat kan ik deze hond in vredesnaam voeren zodat ze niet zo afvalt? Brokken zijn blijkbaar geen oplossing, maar in vers vlees heeft ze ook weinig zin. Renske, Duck en goedkoop blikvoer is het enige dat zij graag eet maar van Renske en Duck komt ze niets aan. Zouden jullie me kunnen adviseren?