Hallo allemaal,
Ik ben Elianne woon in Zeeland en heb onze twee katten(Muis en Miera) en hond(Kyra) op dit moment op KVV staan. De katten zijn inmiddels 2 jaar oud en eten hun KVV goed, Kyra is nu 7 maanden oud en staat sinds ze bij ons is op KVV (nu 2 maanden).
Kyra eet haar KVV onwijs snel op, waarop ik mij af vraag of ze er wel op kauwt. Daarbij is de verhouding voor haar naar mijn idee niet optimaal en geven we haar spiervlees bij. Wanneer ze spiervlees bij krijgt (meestal kipfilet of rundergehakt) is haar ontlasting beter en bij de kipfilet kauwt ze er ook beter op.
Nu zou ik graag gaan barven, maar onze vriezer is niet zo groot.. Zijn er meer mensen met een kleine vriezer, hoe pakken jullie dat aan?
We hebben op dit moment een drie laden vriezer, waarvan 1,5 la voor de huisdieren is. Binnenkort gaan we wel verhuizen en willen dan ook een grotere vriezer aanschaffen, maar twijfelen nog of we een 'speciale' vriezer voor de huisdieren aan zullen schaffen.
Kyra is overigens een boerenfox van nu 6,7 kg. Muis is een kater van 5,6 kg en Miera is een poes van 3,4 kg. Dus zo ontzettend veel eten ze niet met zijn drieën. Wanneer we een grotere vriezer hebben, hoe lang is het vlees dan houdbaar in de vriezer?
Alvast bedankt voor het meedenken! Ik hoop dat ik het in het juiste forum heb gezet.