Neally schreef: Vraagje: rekenen jullie ook de kosten van het halen mee in de berekening van je vlees?Daar sta ik maar niet bij stil..... 270 km in de 3 a 4 wkn. 20 euro ongeveer.
Moderator: Lizzy
Neally schreef: Vraagje: rekenen jullie ook de kosten van het halen mee in de berekening van je vlees?Daar sta ik maar niet bij stil..... 270 km in de 3 a 4 wkn. 20 euro ongeveer.
Tamara schreef:Ik geef ook geen dure diersoorten. Kip, rund, konijn, paard, lam en nu tijdelijk wat parelhoen als ik daar aan kan komen. Volgende week zijn de kwartels in de aanbieding bij de lidl dus dan krijgen de katten ook wat kwartel erbij.
Ik red het niet voor 2,16 per kg. Ik zit rond de 3,50 per kg. ???
Ik geef geit, eend, lam, vis, kangoeroe, hert, paard en rund.
hannabelgje schreef: Ik geef ook geen dure diersoorten. Kip, rund, konijn, paard, lam en nu tijdelijk wat parelhoen als ik daar aan kan komen. Volgende week zijn de kwartels in de aanbieding bij de lidl dus dan krijgen de katten ook wat kwartel erbij.Hoeveel kosten ze dan?
hannabelgje schreef: Vanaf morgen zijn bij de Belgische lidl de kwartels vier voorAh kijk dat is een hele mooie prijs!!
3,99.
Ik betaal voor mijn spiervlees maximaal 3,50 per kilo. Via lupa of sw.
Paardenvlees en kippenvlees heb ik dan.
hannabelgje schreef: Dat klinkt goed ja. Hier is alleen nooit een kiezebrink groepsbestelling helaas. Ik heb een aantal jaren geleden wel ooit een bestelling gedaan. Ben zelf wel fan van hun spullen.Voor mij is het te doen om er gewoon zelf heen te rijden. Vooral als ik het combineer met iets anders in die buurt of onderweg. Ik haal er mijn kuikens ook, voor de rest koop ik er niet veel.
hannabelgje schreef: Ik geef ook geen dure diersoorten. Kip, rund, konijn, paard, lam en nu tijdelijk wat parelhoen als ik daar aan kan komen. Volgende week zijn de kwartels in de aanbieding bij de lidl dus dan krijgen de katten ook wat kwartel erbij.Aan de andere kant ben ik maar €18 voor 10 kg kuikentjes kwijt die ik een jaar lang kan geven aan mijn ratten.