Het is een tijdje geleden dat ik hier nog iets postte.
Sommigen onder jullie zullen me wel nog kennen. Ik ben Peter en heb een beauceron Jasco van bijna 6 jaar oud.
Jullie hebben me vroeger goed geholpen om voor Jasco de juiste voeding te vinden. Hij staat nog steeds op een menu dat bestaat uit KVV, vleesmixen van kiezenbrink en hele stukken barf zoals hele kippen, runderhart en zalmlijven. Hij doet het hierop nog steeds uitstekend.
Sinds vorige week is er hier een Jack Russel pup bijgekomen. Zijn moeder wordt al heel haar leven gevoed volgens het menu van Dr E. van den Eynde.
De pups werden afgespeend op Duck uitmuntend en later kregen ze ook het zelfde als hun moeder.
Bij aankomst hier heb ik de pup konijn compleet gegeven van degomeat dit ging vlotjes binnen ook de vleesmix van degomeat eet hij vlot. In de konijn compleet leek nog iets te veel bot te zitten. Duck uitmuntend eet hij niet graag. Om zeker te zijn dat hij niets te kort komt heb ik gekozen om heb voorlopig enkel compleet te voederen.
De voorbije dagen heb ik hem smuldier vlees compleet gevoerd. Dat eet hij zeer graag. Hij woog maandag 1.6kg en ik voer 150gr per dag.
Nu had ik voor jullie enkele vraagjes:
Hoeveel mag/moet hij aankomen per week? Hoe zie ik dat ik teveel voer ?
Kan ik hem al eens grotere stukken geven ? Kippennek ?
Hier nog enkele foto's van Dim.

Groeten Peter en Dim