Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ingrid (shadow)
judith1967 schreef: Voor spiervlees gebruik ik een elektrisch mes en voor botwerk een snoeischaar van het merk Gardena.
Ik heb de snoeischaar al jaren.
dat is ook een goed idee een electrice mes ( ikzelf heb een electrice mes maar volgens mij is dat voor brood en dat zal jij niet bedoelen denk ik of wel )

iedereen bedankt voor de reacties en het mee denken , ik heb dankzij jullie een snoeischaar gekocht en tot nu toe bevalt hij  en knipt hij goed, hopelijk ook op langer termijn
Door judith1967
Ingrid (shadow) schreef: dat is ook een goed idee een electrice mes ( ikzelf heb een electrice mes maar volgens mij is dat voor brood en dat zal jij niet bedoelen denk ik of wel )

iedereen bedankt voor de reacties en het mee denken , ik heb dankzij jullie een snoeischaar gekocht en tot nu toe bevalt hij  en knipt hij goed, hopelijk ook op langer termijn
Het elektrische mes wat ik heb is van Princess en heeft 2 messen,waarvan een diepvriesmes

Deze    http://www.marskramer.nl/nl/mknl/messen ... oC8oPw_wcB
Door RobinVC
Ik gebruik een soort van chinees hakmes en een hamer. Hakmes op het vlees of botten zetten, één slag en het hakmes gaat erdoor als boter. Gaat zeer snel zodat het vlees hard bevroren blijft. Nu moet ik wel zeggen dat het hakmes nog van mijn grootvader zaliger was, die het waarschijnlijk zelf gemaakt heeft. Ik heb het volledig opgekuisd en nu werkt dit prima. Volgens mij moet een kleine hakbijl en een hamer hetzelfde resultaat kunnen voorleggen. En deze gaan langer mee dan een elektisch mes of een bottenschaar.
Kleine investering voor urenlang hakplezier  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door