Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Inouchka
kayla schreef: Hier wordt pens alleen op vrijdag gegeven (of boekmaag).  Ik geef dit altijd samen bij (of na een uurtje) na de de zalm.
Soooow je geeft het zelf naast de zalm? gaan ze niet aan de platte dan??
Mij hadden ze er voor gewaarschuwd dat het teveel zou zijn voor de darmen van Kira......???
Door pike
Ik hoef ook geen pens bij zalm te geven  :-X ik hoef eigenlijk helemaal niets bij zalm te geven  :biggrin2:
Door Inouchka
pike schreef: Ik hoef ook geen pens bij zalm te geven  :-X ik hoef eigenlijk helemaal niets bij zalm te geven  :biggrin2:
Ik deed het tot hiertoe wel. Zaterdag is bij ons vis dag en natuurlijk ook voor de diertjes :D
Kira kreeg sinds vorige week elke zaterdag een zalm lijf of kop, met haar verdere dag porties groenten, orgaan en pens en dat ging wel tot hiertoe goed.
Was me iig niet opgevallen dat ze daarvan aan de race ging, maar om nu echt zoveel pens met alleen zalmlijf te geven, ik ga het toch niet proberen denk ik :P moet zeggen hebben de hondjes van Kayla echt sterke darmen xD
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door