Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2741868
Hier nooit een handmolen gehad. Daar moet je echt enorme spierballen voor hebben. Dat is de reden dat wij electrisch gebruiken ;-)
Door Martine-Tom
#2741869
Lil schreef: Hier nooit een handmolen gehad. Daar moet je echt enorme spierballen voor hebben. Dat is de reden dat wij electrisch gebruiken ;-)
Ik heb er een keer 1 geleend om te proberen, ging prima...kippenek lukte nog net...en toen hield het op  :biggrin2:
Door Lil
#2741917
Martine-Tom schreef: Ik heb er een keer 1 geleend om te proberen, ging prima...kippenek lukte nog net...en toen hield het op  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Dat bedoel ik dus. Kippennek kunnen ze hier allemaal makkelijk eten, dat hoef ik niet te malen.  :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2741924
ben ook wat aan het rondneuzen , nou vond ik de proficook proffesional 1500  watt, weet iemand of die geschikt is ook dan voor wat grover botwerk, dus niet alleen kippennekken, ik vond de prijs wel aantrekkelijk hoop dat iemand wat hiervan weet
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2741926
Ben ook wel nieuwsgierig.. zou best eens een (niet al te dure) molen aan willen schaffen voor kippennekken, ruggen en karkassen.
Mijn hond presteert het zelfs om een tijd op een kippennek te knagen.  ::)
Door Lil
#2741964
Is een topic in de bar geweest.

Ik was een van de kopers van die proficook. Wat een bagger!!!!! 1 keer malen en hij kan in de vuilnisbak.  :-X :-X :-X
Gebruikersavatar
Door Thea
#2741985
Ja maar dat heb ik nu ook 2x met de bomann gehad. 2de x waren de tandwielen gewoon gebroken :-[
Heb hem niet meer terug gestuurt want ja dan snappen hun denk wel dat er bot mee gemalen is. Heb me dus wel 50 eu gekost :-\
Vandaar dat ik nu maar wat kvv enkelvoudige mixen van degomeat koopt voor soms de katten en Boy eet nu wel steeds meer barf al moeten we het erg klein knippen ;)
Door Anne in Zweden
#2742099
De Proficook heb ik ook teruggestuurd naar Amazon. Ik vond dat ie wel erg protesteerde, ook bij kippennekjes. Niet doen dus!
Door flin
#2742113
of je maakt je handmolen; porkert 22 in dit geval, elektrisch:  8)



toerental instelbaar, met vertraging op motor
Gebruikersavatar
Door kiara
#2742115
okee bedankt voor de reactie  dat word het dus niet, heb er nog 1 gezien ben even de naam kwijt zal straks kijken maar die was 179 en stond bij ook geschikt voor barf en alle onderdelen los verkrijgbaar misschien is dat wat?
Door Martine-Tom
#2742140
flin schreef: of je maakt je handmolen; porkert 22 in dit geval, elektrisch:  8)



toerental instelbaar, met vertraging op motor
:biggrin2:
Komt me bekend voor  :P
Gebruikersavatar
Door kiara
#2742211
heb het gevonden staat op mp en de website heet: www.vuurendonk.nl er staan er heel veel op ook gebruikt maar deze staat op pagina 1 en kost dus 179,95  zou er misschien iemand kunnen kijken heb er totaal geen verstand van en wil er zo graag 1  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door