Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Alba
MarijeEnBoomer schreef: De prinses kijkt me aan of ik dr wil vergiftigen...
wat vinden jullie honden ervan?!
Hetzelfde!

In het begin vond ze patrijsboutjes heerlijk. Toen heeft Alba ze een tijd niet gehad omdat ze ze weigerde. Na een tijd weer eens gegeven, en volia: het bakje was zo leeg. Dus ik SMS mr. Alba dat het allemaal op was, helemaal blij. De dag erop komt mr. Alba van zijn werk, ploft op de bank en voelt onder het kussen... juist ja, 4 patrijsboutjes :biggrin2:.
Door Fige
Emma eet een patrijs op, maar absoluut niet van harte. De Labrador van een vriendin weigert en dat wil wat zeggen!
Door Aquillo
Het ging om Engelse patrijs dacht ik. En net als met de Engelse fazanten wordt het hier geweigerd om te eten. DUs bij mij gaat het vlezige gedeelte, de ribben en de nekjes de droger in. Ik ga dat echt niet weggooien. Zonde
Door Aquillo
MarijeEnBoomer schreef: Na het even aangebraden te hebben at ze het op! Volgende week weer eens proberen!
Wat goed, dan nog eten mijn honden het niet.
Door Monique77
Hier eten ze alles met smaak (alleen duif vinden beide honden niet te nassen)
Toch wel fijn dat ze alles eten als ik het hier zo eens lees  :P
Door de Meiden
Hier gaan de patrijsjes ook met smaak naar binnen, ik haal wel de darmen enzo eruit, die groen/grijze massa en wat daar nog aan vast zit.
Door Limpy
Too schreef: Jeetje zeg dat er zoveel weigeraars onder de honden zijn... dames poes vinden t nl heerlijk
Hier geven de katten alle hondse weigeraars groot gelijk....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door