Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#949664
ik geef de jongens zo nu en dan smuldier(de complete versie).
En dan geef ik ze de 500gr verpakking.
Ik laat dat ontdooien in de bakken van de jongens.
Op een gegeven moment vondt ik dat er zo weinig inzat, na het te hebben gewogen bleek er schommelend 450/475 gr in te zitten. Nu snap ik best wel dat je rekening moet houden met het vleesvocht, hoewel dat in dit geval wel gewoon water lijkt.
Hebben jullie dit ook?
Heb trouwens de leverancier een mailtje gestuurd.
ellen
Door evenstar
#949701
voor het makkelijk voer ik ook af en toe smuldier
Ik zal het de volgende keer het ook eens een keer wegen
Door Toetkonijn
#949713
Ik geef Smuldier uit bakjes. Zal eens kijken hoeveel daarvan overblijft.

Gr. Liesbeth
Door arja
#949820
Ik geef de verpakking van 400 gram en ik weeg het ook af omdat ik wil dat ze even veel krijgen, er zit heel vaak maar 350 gram in :o, ik vind dat wel asociaal want het is wel duurder geworden. >:(
Ik ga smuldier ook een mailtje sturen :rant:

Het mailtje is gestuurd, ben benieuwd naar de reactie >:(


Trouwens, bij kivo zit er vaak meer dan een kilo in de verpakking :) :D
Laatst gewijzigd door arja op za 12 apr 2008, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *vanessa
#949926
Wij geven rollen(500 gr) van Smuldier en ze wegen 500 gram heb ze net  gewogen.......

Groetjes Vanessa
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#949938
Ik geef weleens de bakjes van 400 gram, en tot nu toe klopt het , maar ik had in het verleden ook AHV uit breda en daar begon ik ook te twijfelen aan het gewicht, dus wegen en ja hoor ook vaak maar 450 gram het vocht meegerekend.
Vooral met de schapenpens was dat erg, ik heb het een paar keer gemeld. kreeg dan wel wat exrtra pakjes mee, maar het bleef hetzelfde. >:(
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#949968
[quote="*vanessa"]
Wij geven rollen(500 gr) van Smuldier en ze wegen 500 gram heb ze net  gewogen.......

Groetjes Vanessa
[/quote]
rollen smuldier?
Waar komen die vandaan?
ellen
Door audier
#950060
Ik had laatst een "spiervleestekort" en toen hebben ze bij mij ook smuldier gekregen. En omdat ik altijd alles afweeg kwam ik er inderdaad ook achter dat er niet genoeg inzat. Ik had volgens mij toen de 400 grams bakjes maar er zat niet 1 keer 400 gram in.
Door Femke
#950090
[quote="vanaalst"]
rollen smuldier?
Waar komen die vandaan?
ellen
[/quote]

Als je groot afneemt bij Mulder kan je rollen van 1 kg en 500 gram kopen  (in dozen van - ik dacht- 12 of 15 kilo). De pakjes van 400 gram gaan meestal via de supermarkt en/of dierenwinkel
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#950220
rollen van 1 kilo vindt ik voor mij doggies wel geweldig, mits er wel een kilo inzit.
Maar volgens mij moet je dan geloof ik 100kilo inslaan??
Dat vindt ik teveel, omdat ik af en toe maar smuldier geef.
ellen
Door claudiaB
#950344
Ook hier de ervaring dat er geen 400 gr. in de bakjes zit.  >:( Heel lastig omdat ik 2x daags 100 gr. per hond voer.
Dus ik kom regelmatig tekort.
Ook ik zal een mailtje richting Smuldier sturen. Kijken of het werkt.
Door judith1967
#950531
Die rollen of pakjes van 500 gram vind ik wel interessant
Maar ik an niet zoveel kwijt,hooguit 30 pakjes.

Dus mocht er iemand in de buurt van Rotterdam ze gaan bestellen ik hou mij aanbevolen :D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#950610
heb net een mailtje terug gehad, ze hadden het zelf nagewogen en geven toe dat er vaak minder inzit.
Hij zou het nakijken hoe of dat kan.........................
ellen
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#950614
[quote="vanaalst"]
heb net een mailtje terug gehad, ze hadden het zelf nagewogen en geven toe dat er vaak minder inzit.
Hij zou het nakijken hoe of dat kan.........................
ellen
[/quote]


Mooi zo. Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit nagewogen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door