Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door mutsie
#515216
ZO :o Dat is een schema.

Ik ben al even mijn honden aan het invullen geweest
(maar hmm zit op m'n werk).

Maar ik kan dan ook zelf mijn voerschema invullen?
Ik bedoel dat ik maandag kippennekken wil? Dan wordt alles ook veranderd in de hoeveelheden die je nodig hebt? Die formules corresponderen dan met elkaar?

Petje af, ik kan gelijk zien hoeveel mijn honden moeten hebben.
Zelf was ik ook al bezig in excell.(ja oke, van BG)

Maar ik kan wel zien dat hier erg veel werk in zit.

En zoals jullie voeren is het ook erg betaalbaar zonder overdreven duur vlees en zo.

Karin
Door Hugo49
#515224
[quote="mutsie"]
Maar ik kan dan ook zelf mijn voerschema invullen?
Ik bedoel dat ik maandag kippennekken wil? Dan wordt alles ook veranderd in de hoeveelheden die je nodig hebt? Die formules corresponderen dan met elkaar?
Karin
[/quote]Op blad Data kun je in de gekleurde gebieden je eigen menu samenstellen op basis van de vaste ingredienten (het gele deel in kolom a, midden op het blad) en de onderlinge verhoudingen. He tis belangrijk dat je de onderlinge verhoudingen van de verschillende ingredienten aanhoudt. De totaalsom in het percentagedeel moet altijd 1 zijn. Dus eerst voor jezelf definieren, wat je tot de groep vleesbotten rekent (bij mij van geitenrib t/m kopvlees). Vissoorten, orgaanvlees zijn bij mij apart gehouden en zijn vast gebaseerd op het aantal keren dat zij gegeven worden,
Laatst gewijzigd door Hugo49 op di 21 mar 2006, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door