Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door **Jolanda**
#1187436
Ik ben sinds vorige week opgestapt op canribest voor de sint die darmproblemen had. De andere 2 honden krijgen het nu ook.

Ik zie nu al een groot verschil bij mijn sint, niet alleen de ontlasting is 10x beter, maar ook haar vacht is zachter, en dat zonder dat ik haar nu ineens vaker borstel (de laatste keer was zelfs nog voordat ik overgestapt was). Kan dit wel zo snel, nog zonder dat ze volledig van vacht heeft gewisseld??

Ook had ze een hangbuikje gekregen toen ze was bijgekomen (dat was hoognodig, ze was 15 kilo te licht!) en dat zonder dat ze overgewicht had. Nu heeft ze een mooi buikje, geen hangbuik en zeker geen ingevallen buik...Kan dit ook alleen van een weekje carnibest komen?

Ik vond dat vers vlees al een wondermiddel, maar dat dit zo snel kan????????
Gebruikersavatar
Door kira
#1187457
Wij hebben hier nu ik denk 6 weken, in ieder geval niet langer een teckel te logeren, en die is over op de cb, en zijn haar is ook al helemaal zacht en ik zie net bij het kammen dat op zijn rug allemaal nieuw haar komt in een hele diepe kleur. Denk zeker dat ook een Sint er zachter van wordt. Overigens is onze grote beer na het overzetten (op barf trouwens), gedurende ik denk een maand of 4 hopeloos in de vachtproblemen gekomen, op haar rug - van staart tot lendewervel - is al het haar er uitgegaan en ik heb even gedacht, dit komt niet meer goed. Inmiddels zit daar weer helemaal mooi haar. Maar ik heb wel even getwijfeld hoor, m.n. of ze niet iets aan de schildklier zou hebben omdat je dan ook vaak op die plek haarverdunning ziet.
Door judith1967
#1187501
Bij mijn vorige hond ben ik ook van brok overgestapt op Kvv en binnen 2 weken zag ik overduidelijk resultaat,zijn vacht ging veel meer glanzen,de kleur werd dieper zwart en idd zijn haar voelde zachter aan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door