Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3038667
Wat is het heerlijk om niet meer te roken! Had het nooit van mijzelf verwacht dat het zo makkelijk zou gaan!! Zonder hulpmiddelen!!! En totaal geen behoefte! Totaal 450 peuken niet meer gerookt!! Maar ik denk dat ik wel 450 rauwe worteltjes heb gegeten :biggrin2: ;) En wanneer er nu iemand voor me staat of langs loopt en diegene heeft gerookt,dan denk ik, gatver bah wat een lucht!!!!!
Laatst gewijzigd door Radja op zo 08 mar 2015, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3038715
Wow, hartstikke goed zeg! Wat fijn dat het je zo makkelijk afgaat :-*

(dat kan ook een valkuil zijn.... Hoeft niet, maar kan. Dus wel een waarschuwing vooraf zeg maar - kom, ik steek er even eentje op, om te kijken hoe dat smaakt. En paf, weer verslaafd).
Gebruikersavatar
Door Radja
#3038737
Het is echt zo fijn! Had vanmiddag mijn jongste aan de foon! Hij moest ff goed luisteren, omdat mijn stem jonger en helder klinkt,dacht hij heel even dat het zijn vriendin was ;)

En jullie reacties zijn echt fantastisch :-*
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3038740
Radja schreef: Het is echt zo fijn! Had vanmiddag mijn jongste aan de foon! Hij moest ff goed luisteren, omdat mijn stem jonger en helder klinkt,dacht hij heel even dat het zijn vriendin was ;)

En jullie reacties zijn echt fantastisch :-*
Dat lijkt me het fijnste compliment. Dat je eigen kind je stem niet herkent Afbeelding
Door Martine-Tom
#3038775
Radja schreef: Het is echt zo fijn! Had vanmiddag mijn jongste aan de foon! Hij moest ff goed luisteren, omdat mijn stem jonger en helder klinkt,dacht hij heel even dat het zijn vriendin was ;)

En jullie reacties zijn echt fantastisch :-*
Ik ging na een week of 5 weer eens indisch koken, en op gevoel sambal erbij...toen kwam ik er achter dat roken je smaak ook wat aantast  ::)
Sambal is sindsdien gehalveerd  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3038779
Martine-Tom schreef: Ik ging na een week of 5 weer eens indisch koken, en op gevoel sambal erbij...toen kwam ik er achter dat roken je smaak ook wat aantast  ::)
Sambal is sindsdien gehalveerd  :biggrin2:
;D ;D ;D
Door **Jolanda**
#3038849
Wat goed zeg!
Je bent nu door de moeilijkste periode heen.
Het stinkt inderdaad. Als roker kun je je dat wel een beetje voorstellen, maar als je eenmaal een poosje niet meer rookt dan ruik je pas echt hoe vies het is. (ik vind het jammer dat ik mijn vriend niet kan duidelijk maken dat het echt gewoon heel vies is)
Dit is al een hele stap, je bent echt op de goede weg! Er komen steeds meer mijlpalen. 1 maand, 2 maanden, 6 maanden, 1 jaar. En je mag trots op jezelf zijn om iedere dag dat je niet rookt! Of dat nu in deze eerste maand is of over een half jaar. Je hebt het wel maar even gedaan he!
Mensen om je heen zullen toch ook vast zeggen hoe knap ze het vinden? En dat is het ook!

Nu alleen nog volhouden! Mocht je in de verleiding komen, bedenk dan hoe lang je nu al zonder sigaret kunt (nu is dat 3 weken, maar straks gaat het om maanden) en dat je dus echt wel zonder kunt, dat je die ene sigaret ook niet op hoeft te steken.

Vorige week bedacht ik me toevallig hoe het zou zijn als ik weer een sigaret op zou steken. Ik moest er nog om lachen ook.
Ik zou het in eerste instantie vies vinden en al heel snel daarna zou ik duizelig worden en direct daarna zou ik beginnen met hoesten. Nou, die sigaret steek ik maar niet op ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door