Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#979804
Welk soort vis zal ik gaan proberen om mijn teckels te geven, ik wil graag een hele vis geven, gewoon 1x per week. Ze krijgen nu gemalen barf zeg maar, dus ze zijn wel rauw gewend inmiddels. Maar echt botten durf ik gewoonweg niet, ook omdat ze zo'n buitdrift hebben en schrokkerig zijn.
Door Suzanne
#979853
aha... dus een heel sardientje of ansjovisje (onbewerkt dus?) kan ik ook aan Tristan geven? Sheltie pup van 10,5 week.. ;-)
Hij krijgt nu ca 150 gram per dag... vereeld over 4 maaltijden... dan oook ongeveer zon kleine 40 gram sardientje?

Suzanne
Gebruikersavatar
Door pike
#979930
Sardientjes wegen vaak wel ietsje meer dan 40 gram. Als je het niet wil versnijden kun je ook de anchovisjes nemen als je die kan krijgen, die zijn klein (zo'n 7-10 cm) en dan gaan er zo'n 4 in 40 gram. Ik geef ze mijn pup die vindt ze erg lekker  :D Ik koop ze bij een Turkse supermarkt, in de vrieskast, 3,50 per kilo.
Door Nynke
#979954
Suzanne schreef: Ik voel me af en toe een 'doedeltje' om dit soort dingen te vragen, maar goed, ik kom er wel ;-)

Suzanne
Moet je niet doen !!! Hoe meer je vraagt, hoe meer je te weten komt  :D :D :D ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door