Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door benga
#973147
hallo sinds een week voer ik kvv en wel te weten haaks barf mijn hond verhaard nu erg en vertoont kale plekken  is dit normaal ?????
graag jullie advies
bert
Gebruikersavatar
Door Angelique
#973150
[quote="benga"]
hallo sinds een week voer ik kvv en wel te weten haaks barf mijn hond verhaard nu erg en vertoont kale plekken  is dit normaal ?????
graag jullie advies
bert
[/quote]

Neuh, vind ik niet normaal. Beetje extra verharen oké, maar tot kale plekken toe lijkt mij het juiste recept om een ander merk te gaan proberen.
Door linda1985
#976551
kan ook het ontgiften zijn, je had mij hond is moeten zien, die was helemaal bruin op zn buik en binnenkant poten ed van het ontgiften.
Door Lizzy
#977051
[quote="Angelique"]
Bd van 5 maand.
[/quote]

Oh oeps, dat heb ik gemist :-[

Een 5 maanden oude hond gaat in mijn ogen niet op deze heftige manier aan het ontgiften. Tenzij hij de afgelopen 5 maanden de vreselijkste antibiotica's en andere medicijnen heeft gehad. Ik sluit me aan bij Angelique en zou een ander merk gaan proberen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#977132
[quote="Lizzy"]
Oh oeps, dat heb ik gemist :-[

Een 5 maanden oude hond gaat in mijn ogen niet op deze heftige manier aan het ontgiften. Tenzij hij de afgelopen 5 maanden de vreselijkste antibiotica's en andere medicijnen heeft gehad. Ik sluit me aan bij Angelique en zou een ander merk gaan proberen.
[/quote]

Heb je niet eens Ts al zijn berichten doorgelezen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door