Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#957154
kyra braakt zoveel. ik weet even niet wat te doen. ze heeft gewoon vanochtend enthousiast cursus gelopen niks aan de hand een haalf uur later begon ze met braken over haar kussen echt veel. naar buiten gedaan even de tuin in want moest het schoonmaken. in de tuin ook 1 keer gebraakt en toen stil. een paar uurtjes niks ze is zelfs nog mee geweest iets wat gespeelt en toen terug weer lekker de honden in de tuin. ze heeft water gedronken mijn andere honden ook. 1,5 uur later weer spugen in de tuin weer veel nu al het water eruit 3 keer achter elkaar. haar buik is hard. ze is erg onrustig en tongelt althans iedere keer gaat die tong eruit. ik heb wel iets gegeven tegen het braken een uur geleden omdat te veel braken niet goed is. ik weet alleen niks te doen. is er niet iets wat de maag tot rust brengt?? :'(
Door Femke
#957170
Wat heb je gegeven? Heb je okugest in huis, dan zou ik dat geven. Je mag dat ieder uur geven....
Door lightning
#957183
ik heb primparid gegeven. helaas geen okugest geloof ik. ik weet dat primparid tegen braken is. ze heeft maar een halve gekregen
Door Femke
#957308
lightning schreef: ik heb primparid gegeven. helaas geen okugest geloof ik. ik weet dat primparid tegen braken is. ze heeft maar een halve gekregen
yep, primeran of primparid zijn antibraakmiddelen. De pest is alleen dat braken soms ook een teken is dat er bepaalde stoffen het lijf uit moeten en door de primperan blijven die in het lichaam.
Okugest bevat ook bestanddelen die deze stoffen opneemt (ontgiftend werken) en afvoert.

Hoe is het nu?
Door lightning
#957369
ja ik weet het dat braken soms ook een teken is dat er iets het ljf uit moet maar als het met zo veel kracht en zoveel vocht en zo vaak gebeurd is dat ook niet goed. na 4 uur na ingeven van een half pilletje heeft ze niet meer gebraakt. ze mag af en toe wat drinken van me maar liever niet te veel ben bang dat het er weer uit komt. zal ik voor de nacht nog een halve geven? of het zo laten?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door