Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#956267
gaat vinci momenteel door het leven :-\ :-\
Gisteravond nog naar het park geweest, was niets aan de hand, vanmorgen komen we op en hij loopt op 3 pootjes.....
Zit niets in zijn voetzooltjes en aan zijn knie mag ik ook komen, het lijkt of het van zijn heup komt.
Heb hem traumeel gegeven(mag toch 3 keer per dag?) en als het vanavond niet minder is ga ik toch even naar de DA anders zit ik straks in 't weekend...
ellen
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#956279
He, bah, wat vervelend!
Ik hoop voor je dat het in de loop van de dag bij trekt.
Wel vreemd dat hij gisteren nog nergens last van had!
Mischien verkeerd gelegen vannacht?
Traumeel is prima, mag volgens mij in acute situaties toch zelfs iets van elk uur gegeven worden?
En inderdaad zou ik ook anders even langs de da gaan om te laten checken waar het probleem nu eigenlijk zit!
Beterschap voor je ventje :-*
Door Femke
#956500
Traumeel mag in acute situaties inderdaad ieder uur, ik dacht met een maximum van 6 tabletten per dag (maar staat dat niet in de bijsluiter?)

Sterkte met Vinci  :-* :-* :-* :-* :-*
Door Nynke
#956512
he getsie Ellen, kan het niet gewoon zijn dat het been 'slaapt' ? Hoe lang bleef hij op 3 pootjes lopen??
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#956627
het is echt een belgje hoor!
Binnen loopt ie mank of op 3 pootjes en buiten niet???????
Moet ik daar nu weer mee??
ellen
Door Laura2004
#956995
Wat raar dat hij alleen binnen mank loopt :-\ Misschien maandag toch naar laten kijken.
Kai liep laatst van het ene op het andere moment mank en ik snapte niet waar het van kwam, ik heb aan heel zijn poot gevoeld en het leek nergens gevoelig, totdat ik merkte dat het bij zijn tenen gevoelig was en hij bleek dus een megabult tussen zijn tenen te hebben, dat klopte natuurlijk als een en als hij liep stond er super veel druk op, dus vandaar dat hij niet op de poot wilde staan, ik heb de bult uitgeknepen (er kwam een lading pus uit) en toen liep hij weer goed. Ik dacht dus in eerste instantie dat het ook zoiets kon zijn bij Vinci, maar ja, het lijkt me dan niet logisch als hij buiten niet mankt....
Dus eigenlijk heb je helemaal niets aan mijn verhaal  :-[ :D In ieder geval sterkte ermee :-*
Door audier
#957776
Misschien had ie een dagje last van aanstelluritus? ::)
Door Eef+Stippels
#958337
vanaalst schreef: hij rent er weer rustig(?) op los.............
niets meer aan de hand met die clown!!!!
ellen
Gelukkig!
Door Lil
#959808
vanaalst schreef: vast!!!!
ellen
Echte belg dus. Die van mij heeft opeens geen klachten meer als je naar de da gaat, thuis wel. En spelen kunnen we altijd (zelfs indien het lichamelijk niet kan). Kusje erop doet wonderen en bos ook hahahaha  ;D

Fijn dat alles goed is!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door