Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sandrra
#952802
Ik heb Mazoe en Khami vandaag sardientjes gegeven.
Met mijn stomme kop gaf ik dat ook nog binnen en nu eh ruikt t hele huis  :-[

Maar goed mijn vraag is geef je die sardientjes nou met ingewanden en al?
Ik heb wel de schubben eraf gehaald want dat leek me nou niet echt prettig van die plak dingen op hun tong.

Groetjes Sandra en pootjes Mazoe & Khami
Door Minna
#952884
Yep de sardientjes geef je helemaal heel, dus ook geen schubben er af halen.  ;)
Door Huskymeisje
#953974
ik geef ze gewoon binnen hoor. Ik vind eigenlijk niet dat het hele huis er naar stinkt. Maar misschien komt dat ook wel omdat ze hier beiden graag sardientjes lusten en ze dus vrij snel achter de kiezen hebben.
Door sandrra
#953984
De rest maar in de tuin gegeven maar dat vonden de dames NOT DONE  :D
Ze sleepte ze hier door t huis lagen ze ergens neer en pakte de volgende. Namen overal een hapje van en zo ging t maar door.
Dus daardoor stonk t hele huis
Door tieneke
#953994
Zondagmorgen is het hier altijd vismaaltijd en vanmorgen hoorde ik voor mijn slaapkamerraam(in bed,Jaco gaf ze hun happie) de 2 barfvarkens in enkele tellen de nodige hele makrelen naar binnen klokken...echt seconden en tikwerk  :P....ze kauwden niet eens  ::)
Dit staat ook jou te wachten binnen afzienbare tijd  :naughty:
Door sandrra
#953995
Haring gaat wel zo naar binnen dus ik was een beetje verbaasd dat de dames zo aan t tutten waren.
Maar wie weet sleurpen ze ze ooit in een keer naar binnen.
Door tieneke
#954000
SandRRa schreef: Haring gaat wel zo naar binnen dus ik was een beetje verbaasd dat de dames zo aan t tutten waren.
Maar wie weet sleurpen ze ze ooit in een keer naar binnen.
En dan verlang je weer naar de tijd dat de schatjus nog wel eens kauwden.... :-X
Vanavond in 10 minuten 2,5 kilo lamsribben met veel vlees naar de haaien...ehhh Nollebakkers  :-X

STELLETJE SCHOFTERIGE INHALIGE ZWIJNEN!!!!  >:(
Door sandrra
#954001
tieneke schreef: En dan verlang je weer naar de tijd dat de schatjus nog wel eens kauwden.... :-X
Vanavond in 10 minuten 2,5 kilo lamsribben met veel vlees naar de haaien...ehhh Nollebakkers  :-X

STELLETJE SCHOFTERIGE INHALIGE ZWIJNEN!!!!  >:(
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door *Monique
#954017
SandRRa schreef: De rest maar in de tuin gegeven maar dat vonden de dames NOT DONE  :D
Ze sleepte ze hier door t huis lagen ze ergens neer en pakte de volgende. Namen overal een hapje van en zo ging t maar door.
Dus daardoor stonk t hele huis

Hier willen ze ook graag binnen eten hoor, maar de deur blijft gewoon dicht! :D
Door sandrra
#954214
Ja deur dichthouden deed ik ook, maar met drie kids is dat soms lastig. Er is er altijd wel eentje die t weer eens vergeet. :D
Ach ja hun en manlief vinden het vooral stinken, ik vind t nog wel meevallen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door