Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door john199
#727398
Ik woon in Tilburg en ben op zich best tevreden over mijn dierenarts alleen over mijn manier van voeren kunnen wij het niet echt eens worden ik ga voor kvv en af en toe een klein beetje barf, mijn DA zweert bij brokken (want dat is zo goed voor zijn tanden en voor de rest zit er toch allemaal hetzelfde in) als je maar goede brokken koopt.
Dus wie weet er in Tilburg of in de omgeving hiervan een DA die wel pro vers is en die bij voorkeur ook nog een beetje verstand heeft van dogachtige heb zelf nl. 3 argentino's

groetjes john
Door Bullmastiff gek
#729313
Hoi

Geef je weinig kans,, de meeste da zijn tegen vers.
Ik praat er gewoon niet meer over met mijn Da, :P :P :P
En als ie er over begint,, zeg ik jij weet veel van honden beter maken,, en ik voer zelf wat ik denk dat goed is! Einde discussie :D :D Maar hij kan er ook weinig over zeggen, want we komen bijna nooit behalve voor de prikjes,, en dit was al zo toen we nog herders hadden,, een jaar of 10 geleden. En als we er zijn,, alleen maar lof over Mack zijn gezondheid, vacht en gebit.
Door Truus
#729488
Ik woon in jouw omgeving en ben er nog geen een tegen gekomen. Blijf gewoon bij je eigen D.A. als deze goed is. Bij mijn D.A. staan ook de brokken op de toonbank en hij weet nu wel dat er hier geen enkel brokje ingaat. Heeft absoluut geen verstand van vers voeren en ik heb hem in het begin alles verteld incl. deze site. Nu hebben we het er niet meer over en krijg alleen maar complimenten over gebit en vacht enz.
Steek er niet teveel energie ;)
Door ilovegoldenretrievers
#945550
Klopt, het is lastig in Tilburg. Ze zijn meer voor de brok de dierenartsen. De dierenarts die ik nu heb, die kan wel begrijpen dat je kvv en carnibest voert. Die doet er niet lastig over.
Door sam123
#945590
helaas woon ik niet in die omgeving.
maar als ik niet tevreden ben met mijn dierenarts,
zoek ik een andere.
ik heb dat ook gehad met mijn hond, daar heb ik een
andere dierenarts voor.
voor mijn katten heb ik dezelfde nog aangehouden.
omdat deze in de buurt zit.
maar ben ik niet tevreden dan gaan ook zij over.
groetjes sylvia
Door Henny V.
#945629
Hier ga ik naar een dierenartsenpraktijk met meerdere dierenartsen.
En ook hier zijn de meeste voor brokken.
Toevallig sprak ik onlangs met een dierenarts daar en die was zelf overgestapt op Carnibest.
Ze was naar een symposium geweest en vond het goed klinken.
Voor barf en andere merken kvv was ze een beetje huiverig, maar stond wel achter het vlees voeren.
Als ik nu iets heb wat specifiek met vlees geven te maken heb, ga ik naar haar.
En voor de entingen maakt het verder niet uit.
Ze weten nu ook daar dat ik geen brokken meer voer en ook niet meer gaat doen.
Ze blijven het wel proberen, maar ik kan heeeeeel eigenwijs zijn :P

Dus je kan geluk hebben wat dierenarts betreft.
Door Brecht
#945944
ik woon ook bij Tilburg en ben er helaas ook nog geen tegengekomen... de dichtsbijzijnde kliniek die zover ik weet redelijk pro vers is zit in Someren...
Door cathrien
#946214
Mijn pups zijn sinds 3 weken naar hun nieuwe eigenaren. Van de 8 pups heb ik al verschillende mails gekregen van de nieuwe eigenaars dat de da. niet achter de voeding staan maar hun brok de beste voeding is. >:( Mijn pups zijn opgegroeid met Carnibest :D

De meningen zijn ook allemaal erg verschillend. De ene da. zit er teveel calcium in  de ander te weinig enz.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#946265
Ik ben gestopt om met mijn DA hierover te praten en hem ook te kennen gegeven niet over voeding te willen praten/discussieren met hem. Hij moet er gewoon niet over beginnen en dan doe ik het ook niet. Maar prettig is het allerminst.  :(
Als je hierin kunt berusten, maakt het dus niet uit bij welke DA je komt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door