Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#935607
Ik denk... Dat ik een knoop in Ted ga laten leggen. Laparoscopisch, dat wel. Met Soofje ben ik indertijd in Naaldwijk geweest, maar weet iemand of er een dierenarts in de buurt van Amsterdam laparoscopisch werkt?? Of is er ergens een overzicht dat ik over het hoofd zie?
Door Boefies
#935676
Vandaag trouwens de bevestiging gekregen voor de afspraak in Naaldwijk... :nerves: Ik ben er nog niet goed van overtuigd. Het is toch een hele ingreep met risico's qua gedrag en vacht wat niet terug te draaien is...
Laatst gewijzigd door Boefies op do 20 mar 2008, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#935682
Goed, kom ik weer even Hollandsch doen. 400 euro?  :o Ik meen dat het 3 jaar geleden, toen Sophie werd 'gedaan' rond de 225 euro was!
Door Lizzy
#935688
geer schreef: Goed, kom ik weer even Hollandsch doen. 400 euro?  :o Ik meen dat het 3 jaar geleden, toen Sophie werd 'gedaan' rond de 225 euro was!
Ik weet niet beter of het was rond de 400 pleuroos....
Door geer
#935692
Lizzy schreef: Ik weet niet beter of het was rond de 400 pleuroos....
Stik zeg. Zou ik dat zo goed hebben weggedrongen? Of wacht, misschien was het wel 375, maar klinkt dat gewoon een heel stuk minder dan 400...

Maakt het eigenlijk uit, of je een grote of een hele kleine hond laat steriliseren, bij de keuze voor laparoscopie of 'normaal '?
Door Lizzy
#935697
De prijzen voor 2008 worden:
- tot 15 kg 400 euro
- vanaf 15 kg tot 30 kg 450 euro
- vanaf 30 tot 45 kg 500 euro
- vanaf 45 kg 550 euro
Door geer
#935699
Lizzy schreef: De prijzen voor 2008 worden:
- tot 15 kg 400 euro
- vanaf 15 kg tot 30 kg 450 euro
- vanaf 30 tot 45 kg 500 euro
- vanaf 45 kg 550 euro
Yup. Ik zag het. Ben ik een krent als ik toch eens ga nadenken over de normale manier???  :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#935700
Lizzy schreef: De prijzen voor 2008 worden:
- tot 15 kg 400 euro
- vanaf 15 kg tot 30 kg 450 euro
- vanaf 30 tot 45 kg 500 euro
- vanaf 45 kg 550 euro
Is dat de totaalprijs?
Of komen er nog kosten bij?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#935705
geer schreef: Yup. Ik zag het. Ben ik een krent als ik toch eens ga nadenken over de normale manier???  :-\
Nee, hoor. En zeker niet bij Ted lijkt me. Dat is al zo'n kleine hond dat ik me serieus afvraag of er veel verschil zal zitten in de grootte van de littekens van de larascopen of via de normale weg :-\. Maar misschien zwets ik nu wel een eind in de ruimte ???.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#935708
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wat de ingreep in Utrecht kost.
Daar doen ze namelijk onderzoek naar de snelheid van de ingreep met verschillende apparatuur. Je doet dus feitelijk mee aan een onderzoek en daarom zou het goedkoper moeten zijn.
Door geer
#935712
Nitus schreef: Nee, hoor. En zeker niet bij Ted lijkt me. Dat is al zo'n kleine hond dat ik me serieus afvraag of er veel verschil zal zitten in de grootte van de littekens van de larascopen of via de normale weg :-\. Maar misschien zwets ik nu wel een eind in de ruimte ???.
Nou ja, dat vraag ik me dus een beetje af...Al is het bij Sophie wel erg goed bevallen, die had geen centje pijn...*twijfel*
Door Fynn
#935744
Ik heb 2 jaar geleden ook geinformeerd naar deze manier maar heb im de kosten ook voor de  "ouderwetse" manier gekozen.
En Ijuba heeft er niet echt veel last van gehad hoor.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door