Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Liet
#924538
Ik heb via de e-mail bericht gekregen dat zowel www.entirelypets als www.allivet.com voor internationale orders geen recept vragen voor medicijnen waarvoor dat normaal wel nodig is. Voor bijvoorbeeld Metacam gebruikers die niet het generieke product willen nemen dat nu verkrijgbaar is, scheelt dit behoorlijk.
Door Liet
#924878
Je hebt gedeeltelijk gelijk, want het hangt ervan af wat je nodig hebt. Voor mensen zoals ik die ook Panolog moeten hebben is Allivet weer een stuk goedkoper. Bij Entirelypets krijg je voor 9,99 dollar maar 7.5 ml terwijl je bij Allivet voor 15 ml maar 8.99 hoeft te betalen.  Beide zijn van dezelfde fabrikant. Ook de shippingkosten zijn wat lager. Voor mij betekent dit helaas bij 2 winkels shoppen en shippingkosten betalen, want ik heb zowel Corta als Panolog nodig.
Door 202Spots
#925710
Liet schreef: Je hebt gedeeltelijk gelijk, want het hangt ervan af wat je nodig hebt. Voor mensen zoals ik die ook Panolog moeten hebben is Allivet weer een stuk goedkoper. Bij Entirelypets krijg je voor 9,99 dollar maar 7.5 ml terwijl je bij Allivet voor 15 ml maar 8.99 hoeft te betalen.  Beide zijn van dezelfde fabrikant. Ook de shippingkosten zijn wat lager. Voor mij betekent dit helaas bij 2 winkels shoppen en shippingkosten betalen, want ik heb zowel Corta als Panolog nodig.
Ja...ik kan niks zonder recept van de DA bestellen...
maar ik hoef ook geen schipping te betalen.
http://www.kvvet.com heeft nog betere prijs voor panalog..

Dermalone (Animax) - 30 ml    (generic voor panalog)
Nystatin-Neomycin Sulfate-Thiostrepton-Triamcinolone Acetonide Ointment. Antibacterial, anti-fungal, anti-inflammatory ointment used to treat infections of the ear canal, cysts and glands and inflammatory conditions of the skin. 
Product Number: R55703 
Price:        Price:        $10.99     
http://www.kvvet.com/KVVet/productr.asp ... 9968171429

ik weet niet wat de international verzendkosten zijn,maar voor mij dus ook meestal gratis .
(kvvet heeft ook geen corta rx)
Door Squit
#2958191
Ik besef dat het een oud bericht is, maar niet geschoten is altijd mis ;-).

Is het iemand gelukt om de Panalog zalf ergens te bestellen zonder recept?
Gebruikersavatar
Door doranto
#2960570
Squit schreef: Ik besef dat het een oud bericht is, maar niet geschoten is altijd mis ;-).

Is het iemand gelukt om de Panalog zalf ergens te bestellen zonder recept?
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door