Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door MollyBella
#918761
Hallo allemaal,
wie oh wie kan mij helpen, Bella stinkt de laatste paar dagen gruwelijk uit haar bek. Ze krijgt dagelijks wat om te kauwen (bullepees, pensstaafjes etc) en ik heb net haar tanden gecontroleerd, maar daar is ook niets mis mee...

Wie weet er iets waardoor ze weer wat minder uit haar bek ruikt?

groetjes Marja
Door Lizzy
#918765
Het kan zelfs uit haar maag komen. Zelf ben ik voorstander dit soort dingen even met de dierenarts te bespreken. Want er zijn ook geuren uit de bek die op maag maar ook op nierproblemen kunnen duiden. Als de DA niks kan vinden: dan zou ik zelf een kuurtje chlorella gaan geven.
Door MollyBella
#920447
Ik heb het nog eens nagecheckt in mijn omgeving en het is vals alarm...

een keer in de zoveel tijd, ruik ik heel sterk, dus ook afgelopen week, ik loop de hele week al te klagen dat dit stinkt en dat stinkt en allerlei dingen heel sterk ruiken....

Helemaal niet bij nagedacht dat het misschien wel bij mij kon liggen hihihi

Gelukkig loos alarm!
Door sem-agility
#921255
hihi zo'n moeder heb ik ook, gaat bijna over haar nek van kvv, terwijl ik het nauwelijks ruik.
Zij is in de overgang :P
Door Staftime
#921274
Dat heb ik ook soms.
Dan ruik ik bepaalde dagen alles veel sterker dan normaal.
Iedereen verklaart me dan voor gek als ik loop te zeuren dat er van alles zo stinkt of sterk ruikt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door