Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Marie Sofie
#91374
Mylo kwam met 7 weken. Hij kreeg Nutrobrok mee..
En ja hoor diaree met bloed en slijm. Via www.google kwam ik op deze site terecht, en ben toen met Duck uitmuntend begonnen (8 weken)

Nu eet Mylo Energique (pup)en in de weekenden (vrij/zat/zond) krijgt hij daar iets minder maar dan wel
kipvleugel/hart/lever/niertjes/lams, recreatiebot...of ossestaart/mergpijp...afwisselend.

Het gaat steeds beter, de kippevleugel krijgt hij sinds kort helemaal op, ik blijf wel goed opletten hoor!
Bij het ossestaartbot wrik ik het vlees iets los voor hem.

Ik ben van plan om hem op deze manier te blijven voeren (complete vers vlees, en in de weekenden extra een beetje barf)

Groetjes van Ria
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Door Truus
#91389
Die Milo boft maar met jou! Leuk is dat als ze zo smullen he :D. Bovendien weet je nu dat je pup het beste krijgt en dat is fijn.
Succes met je pup!
Groetjes Truus.
Door Lizzy
#91393
Klinkt allemaal goed zeg! Geef je ook wel eens groentes?

Mylo ziet er erg tevreden uit op de foto! Hij is nu 15 weken? En hij heeft geen diarree meer?

Groetjes, Lizzy
Door Marie Sofie
#91409
[quote="Lizzy"]
Klinkt allemaal goed zeg! Geef je ook wel eens groentes?

Mylo ziet er erg tevreden uit op de foto! Hij is nu 15 weken? En hij heeft geen diarree meer?

Groetjes, Lizzy
[/quote]

Na een paar dagen kant &klaar Duck was alle ellende alweer voorbij. Mylo krijgt ook groentes/yughurt/bananenpapje/schapenvet...alleen als extraatje want in principe krijgt hij alles via de kant&klaar. In de weekenden krijgt hij ipv anderhalf plak energique (1 per 2,50kg-pup) 1 plak en zijn extra's.
Mylo is tja.... alweer 4 kilo en wordt ong....7/8 kilo???
denk ik.
Groet Ria ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door