Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#897478
wat is het beste adres om Rimadyl te bestellen ?
Gebruikersavatar
Door Nitus
#897482
Toevallig was ik daar gisteren ook naar op zoek gegaan. Ik vond DEZE,  dat was de goedkoopste die ik kon vinden.
Door K@rin
#897490
[quote="Nitus"]
Toevallig was ik daar gisteren ook naar op zoek gegaan. Ik vond DEZE,  dat was de goedkoopste die ik kon vinden.
[/quote]

Ja, die had ik ook gevonden.
Ik denk, dat er niet veel goedkopere adressen zijn.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#897539
De site die jij nu noemt is idd goedkoper, maar dan moet je wel 200 tabletten kopen....  :-\
Door K@rin
#897541
[quote="Nitus"]
De site die jij nu noemt is idd goedkoper, maar dan moet je wel 200 tabletten kopen....  :-\
[/quote]

heb jij al besteld ??
Door Fido
#897553
Als ik jullie was zou ik dat dan maar snel doen. Rimadyl was vrij gegeven maar dat is weer ingetrokken. Het mag dus alleen via de da verkocht worden.

Nu is dit wel een da-site maar alleen vrije middelen mogen verstuurd worden en reclame voor gemaakt worden. Dit geld dus niet meer voor Rimadyl.
Ze lopen het risico op een torenhoge boete als ze dit middel zo zouden opsturen.
Door Cindy de Wolf
#897573
[quote="K@rin"]
wat is het beste adres om Rimadyl te bestellen ?
[/quote]

Ik bestel het al tijden hier http://www.entirelypets.com/rimadyl2.html, scheelt grofweg 45% met de prijzen hier in NL ;) Je moet wel een credit card hebben of iemand met een credit card die het voor wil schieten. Meestal is het er met 5 a 10dagen.
Door K@rin
#897610
[quote="Cindy de Wolf"]
Ik bestel het al tijden hier http://www.entirelypets.com/rimadyl2.html, scheelt grofweg 45% met de prijzen hier in NL ;) Je moet wel een credit card hebben of iemand met een credit card die het voor wil schieten. Meestal is het er met 5 a 10dagen.
[/quote]

zij hebben geen 50 mg tabletten, maar goed dan zou je de 100 mg doormidden kunnen breken ...
Laatst gewijzigd door K@rin op vr 18 jan 2008, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#897615
K@rin schreef: zij hebben geen 50 mg tabletten, maar goed dan zou je de 100 mg doormidden kunnen breken ...
Voor mij zijn juist de 75 mg tabletten handig. Gitte krijgt nu 2x daags 1,5 tablet van 50 mg. 100 mg is voor mij daarom onpraktisch.
Door K@rin
#897686
Cindy de Wolf schreef: Ik bestel het al tijden hier http://www.entirelypets.com/rimadyl2.html, scheelt grofweg 45% met de prijzen hier in NL ;) Je moet wel een credit card hebben of iemand met een credit card die het voor wil schieten. Meestal is het er met 5 a 10dagen.
en wat betaal je aan verzendkosten ?
Door Cindy de Wolf
#897691
K@rin schreef: zij hebben geen 50 mg tabletten, maar goed dan zou je de 100 mg doormidden kunnen breken ...
Dat zou dan idd een optie kunnen zijn.
75mg hebben ze wel.

Als je geen zware dingen besteld zoals de corta rx of 1 fles hiervan dan is het $28,50. Zitten er zware spullen bij (ik heb meestal 2 flessen corta rx, Rimady/metacam en glyco flex) dan is het $36,50 en het is nu 1 keer voor gekomen dat het nog meer was maar toen had ik ook een enorm grote bestelling.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door