Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door K@rin
#864891
[quote="pallas"]
en de prijs?
[/quote]

Grootverbruikprijzen inclusief 19% B.T.W.
1-30 kg. euro 4,30
31-70 kg. euro 4,00
71-100 kg. euro 3,85
100 kg. of meer euro 3,55
#865193
Dat is goed nieuws zeg !!! Ik sta al zo lang op de wip om de honden eko te geven... maar ja, de prijs... het is gewoon bijna niet op te brengen voor 3 Berner beren...
Wij eten zelf erg weinig vlees maar wanneer dan ook alleen eko en persoonlijk valt het mij steeds zwaarder de honden vlees uit de bio-industrie te geven...
Ik ga het heel serieus overwegen... en in ieder geval proberen !!!
Door *wendy*
#865223
Ik ben benieuwd of dit gaat lopen eigenlijk.
Moet zeggen dat veel mensen wel bio willen voeren, maar het tegelijktijd te duur vinden (wat ik me enigzins kan voorstellen omdat ik zelf ook zo ben  :-[ )
Gebruikersavatar
Door Hitam
#865289
Tja, wij zijn er dus niet heel erg gelukkig mee, maar het zat er al wel aan te komen. Ik vermoed dat de markt groot genoeg is.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#865291
[quote="Hitam"]
Tja, wij zijn er dus niet heel erg gelukkig mee, maar het zat er al wel aan te komen. Ik vermoed dat de markt groot genoeg is.
[/quote]

Ja dat denk ik ook Tannetje. Zou me daar geen zorgen over maken. Trouwens, Bandit is er al een tijdje dus die heeft een behoorlijk voorsprong.
Door Cindy de Wolf
#865296
[quote="Rovanna"]
Ja dat denk ik ook Tannetje. Zou me daar geen zorgen over maken. Trouwens, Bandit is er al een tijdje dus die heeft een behoorlijk voorsprong.


[/quote]

Daarnaast heeft Bandit natuurlijk ook nog eens het voordeel dat het in meerdere smaken biologisch verkrijgbaar is en zoals ik nu begrijp CB alleen in de natuur versie, dat scheelt ook natuurlijk. Zelf voer ik Jesse nu 50% Bandit en 50% CB, de rest barft merendeel. Ik zou wel volledig biologisch willen voeren maar dan heb ik zeker aan het einde van mijn geld een heel stuk maand over ;) en dan betaal ik al een stuk minder zowel voor mijn Bandit als CB. Ik heb nu 10kg besteld van de bio dus ben benieuwd. Zelf vind ik het wel een goede zet van CB en ergens ook wel te verwachten gezien het feit dat CB explosief gegroeid is de laatste paar jaar. De markt zal wel groot genoeg zijn en eerlijk is eerlijk als wij maar 2 of 3 ipv 9 honden hadden had ik ze ook volledig biologiscg gevoerd.
Door *wendy*
#865313
Ik verkoop extreem weinig Bandit terwijl ik toendertijd van de fabrikant begreep dat er veel vraag voor was in Zeeland.  :-\
Momenteel heb ik het te leveren deel al teruggebracht naar alleen de Vismix en de Wildmix voor de kat. Aangezien daar als enige vraag naar is.
Ik zit nog met een zooi katmix die ik nu aan de honden aan het opvoeren ben  :-[
Zelf gebruik ik wel eens de geitmix voor mijn doggies.
Door Cindy de Wolf
#865329
[quote="pippy"]
Ik verkoop extreem weinig Bandit terwijl ik toendertijd van de fabrikant begreep dat er veel vraag voor was in Zeeland.  :-\
Momenteel heb ik het te leveren deel al teruggebracht naar alleen de Vismix en de Wildmix voor de kat. Aangezien daar als enige vraag naar is.
Ik zit nog met een zooi katmix die ik nu aan de honden aan het opvoeren ben  :-[
Zelf gebruik ik wel eens de geitmix voor mijn doggies.
[/quote]

Het zijn vaak de mesen met kleinere hondjes die Bandit voeren, qua prijs is het voor een gemiddeld gezin niet op te brengen voor (meerdere) grote honden denk ik. Ik geef aan Bandit de vleesmix en de kipvleesmix en nu voor Terry heb ik de vismix liggen. De andere smaken zijn voor mijn portomonnee momenteel niet te betalen.

Ik ben wel benieuwd naar de bio variant van CB.
Door Laura2004
#865364
[quote="Rovanna"]
Ik vind het een slimme zet van Carnibest. Bij mij loopt Bandit als een tiet, bewijs dat er nog genoeg mensen zijn die zoveel voor hun hond uit willen geven.
[/quote]
Ik denk dat heel veel mensen het wel willen, maar niet kunnen ;) (Ik bijvoorbeeld en voor Ziggy is cb geen optie ivm de allergie op kip). Als ik klaar ben met studeren en een goede baan heb ga ik er alles aan doen om mijn honden volledig biologisch te voeren, want ik vind het ook verschrikkelijk om de bio-industrie te steunen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door