Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Annemieke
#837531
Flint heeft vanmorgen een aanvaring gehad in het park en dat resulteerde in een flink gat in zijn voorpoot. Zag er in eerste instantie niet verontrustend uit maar vanmiddag kon hij bijna niet meer lopen en was heel lusteloos. Naar de dierenarts geweest, ik moet nu een paar dagen spoelen en hij heeft Carptrodyl als pijnstiller gekregen en Stomorgyl als antibiotica.
Nu heeft Flint een enorm rotjaar kwa gezondheid achter de rug en sinds een paar maanden gaat het weer lekker met hem en ik ben een beetje huiverig met medicijnen geworden.
Wat kan ik hem geven om hem geen terugval te laten krijgen of hoef ik daar niet bang voor te zijn?
Door Lizzy
#837681
Ik vrees dat je daar best wat bezorgt om mag zijn ja. Ik zou nu direct beginnen met probiotica. En dat tot zeker nog 2 maanden blijven geven. Als de AB kuur afgelopen is, zou ik zelf na een paar dagen beginnen met groene leem en cat's claw om te ontgiften.
Door Annemieke
#837781
Lizzy schreef: Ik vrees dat je daar best wat bezorgt om mag zijn ja. Ik zou nu direct beginnen met probiotica. En dat tot zeker nog 2 maanden blijven geven. Als de AB kuur afgelopen is, zou ik zelf na een paar dagen beginnen met groene leem en cat's claw om te ontgiften.
Dankjewel! Ga ik doen!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door