Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Dami
#825898
Noah is nu dus bijna 14 maanden, en ze doet het al heel lang, maar nu vraag ik me toch af waarom ze het doet.
Ze heeft nl een dekentje in haar bench en die neemt ze in haar bek en tussen haar voorpoten, ze bijt erin, en maakt dan korte bijtbewegingen en trappelt soms met haar voorpoten, zeg maar melken. Ik heb het nooit tegen gehouden, omdat ik en zij er geen last van hebben, ze vind het echt fijn om te doen, maar ik vraag me onderhand wel af waarom ze dit doet.
Voor de verdere info,  ze is hier bij ons geboren, en hebben de eerste week volledige moedermelk gehad, maar omdat Tara bloedarmoede had en niet meer at hebben we alle puppen bij moeten voeden, dus half om half.
Laatst gewijzigd door Dami op zo 16 mar 2008, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nicky
#825916
Hee! mijn hondje doet dit ook, maar dan met de punt van een kussentje, en heel soms op dr kleedje...Zij is ook bijgevoerd na de eerste week! omdat de moeder de pups ineens ging doodbijten...Ik zou ook echt niet weten wat het is, maar ik vind het niet erg...
Door pallas
#825996
Afbeelding

scheetig...soms piept hij er heel zachtjes bij.
we zeggen altijd dat hij een speentje voor zichzelf maakt op deze manier.

Didot is niet vroeg bijgevoerd, hij was wel altijd als eerst klaar bij moeders en een hele flinke pup, de rest van het nest waren allemaal heel rustige teefjes. Didot was het reutje wat altijd op pad was :D
Laatst gewijzigd door pallas op za 15 sep 2007, 08:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#825999
Sanne wordt in december 9 jaar, maar ook zij doet het nog steeds!
Zijn neemt het liefst de kop van een knuffelbeest en gaat dan liggen "duimelotten"zoals wij het noemen. Trappelen met de pootjes, soms zachtjes piepen en je ziet haar keeltje op en neer gaan in een zuigbeweging.
Leuk om te lezen dat er meer zijn die dat doen, de meeste mensen hebben het nog nooit gezien of er van gehoord.
Ik vind het zelf altijd heel vertederend om te zien :smitten:
Door Dami
#826023
hahaha, gelukkig Noah is niet de enigste hierin! Ik maakte me er ook geen zorgen om, maar vroeg me dus wel af, waarom ze het doet, nu ja, zal vast wel zijn omdat ze het fijn vind.
Maar ze doen het dus allemaal wel hetzelfde, grappig hoor, en idd het is heel vertederend om naar te kijken :smitten:
Door Eef+Stippels
#826121
Wandor doet dat ook. Hij heeft altijd een fleece deken, waar hij vaak mee loopt te sjouwen en regelmatig maakt hij er een dot van waar hij dan op sabbelt. Hij wordt daar rustig van.
Door jantjehermien
#826133
Ik heb een kat die sabbelt aan mn oor of hangt aan mn wenkbrauw.Nou wen je daar wel aan,maar dat getrappel met zn nagels in mn nek is niet om uit te houden.als ie de kans krijgt doet ie dat ook bij visite.Ik heb altijd gedacht dat ie te vroeg bij zn moeder is weg gekomen,maar dat weet ik niet want we hebben hem gevonden. :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door