Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#799364
:'( :'( Demi heeft weer prut uit dr muts en ze voelt zich al een paar dagen echt niet lekker.
Ook vind harley haar wel lekker of iig apart ruiken dus we hadden al een vermoeden dat er iets niet goed zat......
vanavond dus maar naar de dierenarts,en ik hoop dat ze iets simpels vinden en anders denk ik dat we toch overgaan tot castratie,dit gesukkel is ook niet goed.....
En ook Sientje is niet goed,mekkert heel veel en heeft knobbels in haar buik(of dit zijn haar melkklieren die aan het opzetten zijn) dus ook die word nagekeken en zonodig gelijk geholpen(word ze binnenkort zowieso)
groetjes eefje
Laatst gewijzigd door eefje op do 26 jul 2007, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eefje
#799673
nou bij sien is het idd een nieuwe krolsheid waarbij haar melkklieren meedoen....
volgende week gaan ze haar  helpen.
Ook Demi zal onder het mes gaan,ze moest weer een kuur vanwege die baarmoeder die onrustig blijft en de DA raadde me toch aan om ook haar te opereren,nou en ik was inmiddels dus ook al zover dat ik daarvoor open stond dus vandaag ga ik de afspraken maken,vind het wel eng maar goed,dit gekwakkel met kuurtjes is ook niet goed,ze is al die tijd ook zichzelf nog niet echt geweest,beetje zielig enz slaapt heel veel,speelt bijna niet,en dus moet zij er ook aan geloven.

groetjes eefje
#799849
nou ze is nu ook al humeurig dus leuk voor Harley bijv. is ze niet......dus ik hoop dat ze hier idd gewoon lekker van opknapt en zoniet tja,ik doe mijn best.....

we zien het wel,maandag worden ze allebei geholpen.

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door