Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Netty
#792330
arme Tof heeft een schimmelinfectie
ik ben zonet naarde dierenarts geweest en die vertelde dat ze een schimmel heeft, door het warme VOCHTIGE weer >:(
ze heeft een creme die ik een keer per dag op moet smeren en ze krijgt vanmiddag pillen.
ik heb alle dekjes van kussens en hoezen van mandjes afgehaald en die worden nu gewassen, ik moet zelfs de kussens van de bank afhalen en in de machine gooien, want het is besmettelijk en ze zou zich weer op zo'n manier kunnen herbesmetten.
al die weken dat ze naar haar poepert zat te kijken was dus omdat ze jeuk had, er was niks te zien, zat dus binnenwaards, ik deed haar vanmorgen in bad en zag dat het een beetje onrustig rond haar anus was, kwa huid en ben naar de DA gegaan............de arme schat heeft dus al die tijd jeuk gehad en er was niks te zien :-[
het moet binnen een week beter zijn, dus vingers gekruist en hopen dat het over zal gaan.
ze ligt nu lekker op een schoon kussen en heeft zo te zien geen jeuk.....pfff
Door conleeuw
#792334
agosie, gelukkig reageert het meestal erg goed op medicatie. Ik duim dat het snel over is ;) beetje azijn in de spoelwater van de wasmachine helpt ook ;)
Gebruikersavatar
Door Hitam
#792357
Kun je daar aan homeopathische middelen komen? Dit doet mij denken aan Sulphur.
En tea tree helpt ook tegen schimmels.
Door Netty
#792365
Hitam schreef: Kun je daar aan homeopathische middelen komen? Dit doet mij denken aan Sulphur.
En tea tree helpt ook tegen schimmels.
moeilijk te verkrijgen hier.
ik wil het eerst onder de knie hebben en dan eventueel naar andere middelen uitkijken, misschien dat ik in Singapore het een of ander zou kunnen kopen, als ik weet wat ik moet hebben.
ik zou ook kunnen vragen in de chinese medical hall.
maar ik weet niet wat ik moet hebben, en als ik het dan vertel, heb je de kans dat ze me niet verstaan..............
Door Netty
#792375
Hitam schreef: Als je wilt kan ik uitpuzzelen welke Chinese kruiden geschikt zijn. Ik hoor het wel.
:-* :-* :-* je bent een engel en natuurlijk zou ik dat graag weten
Door Netty
#794220
Audrina schreef: Ik weet niet of je daar aan colloïdaal zilverwater kan komen? Dat helpt ook goed tegen schimmels.
ik zou even door de dingen moeten wroeten, het zou kunnen dat ik dat heb mee genomen, gewoon erop smeren, als ik het gevonden heb ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door