Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Fabiola
#790846
Hoi,

Ik heb zelf 5 katten waarvan er 3 al aan barf doen, d.w.z. muizen, vogels e.d. Deze eten praktisch alles wat ik ze voorzet.
Nu wil ik mijn twee Siamezen ook overgaan zetten op kvv, alleen die zijn hier niet zo van gediend.....een blikje tonijn of zalm....ja dat gaat er wel in, maar voor de rest hoeft het van hun niet.  ;)

Heeft er iemand tips?

Alvast bedankt, namens twee kieskeuren!
Door Liinaa
#790873
Probeer het eens te mengen met het blikje zalm of tonijn en dan steeds meer kvv en steeds minder zalm/tonijn. Daar willen ze nog wel eens intrappen.
Ik had 2 (nu nog 1) Siamezen en de ene heb ik nooit over gekregen, die trapte zelfs niet in de mengtruuk, maar de andere is nu sinds 3 dagen volledig brok- en blikvrij! :D Dus het kan wel! Maar dat hangt helemaal van de individuele kat af, is mijn ervaring. Ook geen 2 Siamezen zijn hetzelfde ;)
Door YaYa
#791119
Maar eigenwijs zijn ze wel.  ;D Ik heb die van mij ook niet van de brokken afgekregen en haar oosters korthaar dochter evenmin  >:(
Door Jel
#791383
Ik heb een 1,5 jarige siamees die er nu een beetje aan begint te wennen. Ik geef carnibest. De vleesmix vindt hij lekkerder dan de lamsmix maar goed, hij eet er wel van. Sinds zondag hebben we er een kitten bij en die heb ik ook gelijk een beetje carnibest gegeven met wat brokjes, maar tot mijn grote verbazing at die juist het carnibest eruit!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door