Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door FrecklesDana
#786806
bij onze dierenspeciaalzaak, heb ik gevraagd naar vers vlees voeding maar ze hadden het op het moment niet omdat de winkel een nieuwe eigenaar hadden hun 2 dus en ze zijn nog bezig aan het opruimen enz;) nu hadden ze wel Nature diet toen heb ik die maar meegenomen wie heeft er met dit merk ervaring?
Door Femke
#786839
[quote="FrecklesDana"]
bij onze dierenspeciaalzaak, heb ik gevraagd naar vers vlees voeding maar ze hadden het op het moment niet omdat de winkel een nieuwe eigenaar hadden hun 2 dus en ze zijn nog bezig aan het opruimen enz;) nu hadden ze wel Nature diet toen heb ik die maar meegenomen wie heeft er met dit merk ervaring?


[/quote]


ik  :)

Nature Diet is gekookt en heeft in die zin dus niets met vers vlees te maken. Het heeft meer weg van blikvoer dan van rauw, vers vlees en dat is meteen de reden dat ik dit niet geschikt vind om iedere dag te voeren.

Ik heb het wel eens geprobeerd en mijn honden gingen er enorm van ruften, maar ik ken ook wel mensen die het meenemen op vakantie voor hun honden.

hier is wel wat leesvoer over Nature Diet:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 258.0.html
Door Michelle Vrolijk
#786994
Mijn hond kreeg er de kriebels van (net zoals van veel brokkensoorten) dus ik ben dr mee gestopt. Hij at t overigens wel graag.
N.D. is gestoomt, dus niet rauw.
Door Boxergek
#789086
Ik heb het geprobeerd,wou het ook mee nemen op vakantie. Ik vond het erg stinken!
Allebei de honden waren direct aan de diarree en stinken!!!! Tijdens de vakantie heb ik ze tijdelijk weer even op brokken gezet.
Door Mayka
#789126
Ik ben één van die mensen die Nature Diet meenam op vakantie als er onvoldoende vriesruimte aanwezig was op de bestemming. Voor Mayka werkte dat altijd prima maar voor Ivar hebben we de laatste keer, na twee dagen diarree, in de supermarkt verse producten gehaald waar hij snel van opknapte. Moet er wel bij zeggen dat Ivar het op brokken ook erg slecht deed (volgens dierenartsrapport) en Mayka ze probleemloos 4 jaar heeft gegeten.
En het stinkt inderdaad!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door