Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door roksefloks
#773862
Judy barft al een hele tijd. Voor mijn gemak heb ik haar nu een paar keer Rodi compleet gegeven (rund en groenten).
Nu ontdekte ik vanmmorgen dat haar beide oorschelpen dik en rood zijn. Er lijkt wel wat vocht in te zitten.
Haar oren zijn verder schoon en stinken niet.
Zou dit een allergische reactie kunnen zijn?
groetjes sylvia
Door Lizzy
#773870
Het kan natuurlijk. Maar het kan net zo makkelijk iets anders zijn. Als ze echt allergisch is en zo'n heftige reactie vertoont, dan vind ik het alleen vreemd dat ze niet bij de eerste keer dat ze dit voer kreeg direct deze reactie vertoonde.
Door Henk en Donja
#773884
Vreemd genoeg heeft die van mij ook niet direct een allergische reactie gehad in het begin toen ze mais kreeg, nu wel trouwens hoor. Zo ook mijn zoontje die koemelkeiwit allergie had, die kreeg pas een reactie erop toen hij drie maand oud was. Dus misschien heeft het te maken dat allergenen pas nadat er antistoffen tegen gemaakt zijn een reactie geven?

Het kunnen misschien ook muggen zijn geweest ofzoiets? Misschien de hitte van vannacht, want jemig het is weer zomer zeg!
Door Lizzy
#773885
[quote="Henk en Donja"]
Vreemd genoeg heeft die van mij ook niet direct een allergische reactie gehad in het begin toen ze mais kreeg, nu wel trouwens hoor. Zo ook mijn zoontje die koemelkeiwit allergie had, die kreeg pas een reactie erop toen hij drie maand oud was. Dus misschien heeft het te maken dat allergenen pas nadat er antistoffen tegen gemaakt zijn een reactie geven?

Het kunnen misschien ook muggen zijn geweest ofzoiets? Misschien de hitte van vannacht, want jemig het is weer zomer zeg!
[/quote]

Ja, dat kan natuurlijk.

Zit er in die Rodi ook geen mais trouwens?
Door Nina G
#774012
Ik zou ook absoluut Rodi pens en hart compleet adviseren (deze samenstelling is te vergelijken met smuldier compleet overigens)

Rodi geeft deze variant ook altijd als kennelverpakkingen.

Alleen omdat de meeste mensen wat afwisseling willen in het menu van hun hond, hebben ze ook andere varianten (zoals die met groenten).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door