Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Linneke
#696482
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of ik eendennekken ook mag/kan proberen te voeren aan mijn kat(ten). Moet ik ze dan een keer in de lengte doorhakken, of liever helemaal fijn hameren, of in zijn geheel??

Wie heeft er ervaring mee?

Kippennekken zijn geen probleem voor mn poezels en ook vleugeltje gaan er goed in.

Groetjes Linda
Door Linneke
#769624
Haha dat is idd lang geleden. Platgeslagen ging het wel. Alleen mijn jongste kat was er enthousiast mee, de oudere (8jr) vond het teveel werk.

Ik ben nu door mijn eendnekken heen, dus hoe ze het op dit moment zouden vinden (nu ze alweer wat langer barf krijgen)weet ik niet.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#772213
Vyv eet ook eendekarkas.Stond gister heerlijk te kluiven aan een eendekarkas van Herby( 800 gr!)van de honden.Jonas had gelukkig nix in de gaten....
Laatst gewijzigd door Miekie op di 05 jun 2007, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#775561
PetraS schreef: Hoi Linneke,

Koop je die eendepoten hier ergens in de buurt?
Petra, als je tijd hebt moet je op woensdag(morgen) eens naar de markt op keizerslanden. Hier staat een poelier die geregeld eend(stukken) en ook kip in de aanbieding heeft. Voor mezelf zou ik er niets kopen (ziet er niet echt hygienisch uit) :-[
Gebruikersavatar
Door *Monique
#775618
Linneke schreef: Zie je wel, ik werk op de verkeerde dagen. Op woensdagochtend is er overal markt met leuke aanbiedingen en dan moet ik altijd werken, snif.
Ik ben er zelf ook al ee tijdje niet geweest, hoor (ook ik werk op woensdag >:(). Maar als ik tijd heb, dan ga ik wel eens kijken en laat ik je het wel weten wat hij heeft. Oke?
Heb je die kalkoennekkenmeneer nog gesproken?? :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door