Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *wendy*
#771555
Is de jongste niet aan het kwakkelen, begint de oudste.  ::)
Enige tijd geleden met Boy zijn sokkenstorie had de DA een bobbel bij zijn piemelotje gevonden.
Deze is vorige week getest. Het is een goedaardig gezwel en bestaat voornamelijk uit vet. Positief bericht wel dus.  ;D

Maar ik ben een week ziek thuis geweest en heb dus veel zitten kroelen. Ik vond toen een verharding. Deze verharding
omschrijf ik maar als een dikke vlaamse friet. Ik heb op de foto aangegeven waar die friet zich ongeveer bevind.

Afbeelding

Maar goed. Ons valt ook op dat Boy de laatste paar weken extreem aanhankelijk is en weinig van Gandor moet weten.
Hij zondert zich ook graag af. Maar daarentegen eet hij wel normaal, drinkt normaal en ontlasting is ook normaal.

Dus deze week ook maar even naar de "vlaamse friet" laten kijken. Onderhand ga ik me wel zorgen maken over
onze "oudste" man.
Door Lizzy
#771627
Nou, kweet niet hoe oud die oudste van jou is maar hij ziet er anders nog mega-patent uit! Ik hoop dat het niks is. We gaan gewoon weer duimen!
Door *wendy*
#771666
Lizzy schreef: Nou, kweet niet hoe oud die oudste van jou is maar hij ziet er anders nog mega-patent uit! Ik hoop dat het niks is. We gaan gewoon weer duimen!
haha de oudste is pas 5. Maar deze foto is in het asiel van Rotterdam gemaakt.
Toen was hij ongeveer 17 maanden oud. Daarna heeft hij nog 1 adres en 1 asiel gehad en toen is hij pas bij ons gekomen.
Maar wij hebben het altijd over onze oudste en onze jongste  :-[ Of we zeggen ook wel eens die grote en die kleine (dat de kleine groter is doet er niet toch, toch?)
Laatst gewijzigd door *wendy* op vr 08 jun 2007, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#771696
Ohhhwww, OK :D! We hebben het hier ook over "die kleine" hoor, waarmee we Linga bedoelen. En die is bepaald niet klein. Dus ik begrijp het helemaal ;D

Nou, laten we hopen dat de bult vanzelf wegtrekt. Dat hij zich gestoten heeft ofzo!
Door Femke
#771702
als je het niet vertrouwt, gewoon even laten aanprikken bij de DA. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Dikke knuffel voor je oudste  ;)
Door Lizzy
#771707
Femke schreef: als je het niet vertrouwt, gewoon even laten aanprikken bij de DA. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Dikke knuffel voor je oudste  ;)
Ja helemaal eens! Bulten en andere gekke dingen: ik laat ze ook altijd "dunne naald biopten" (indien mogelijk, maar meestal is dat wel het geval als het een vlaamse friet grootte heeft).
Door cylke
#772280
:D
Wij zeggen nog steeds tegen de border "de kleine" ook al is ze een stuk groter dan de toller  ;D
Door doubansluna
#772313
Moet je eens opletten hoeveel mensen zo praten...  ;)
Wij hebben het ook altijd over moeten we nog even oppas hebben voor haar. Hoe ging het met haar thuis, heeft ze normaal gegeten ect...
Een aantal mensen heeft heel lang gedacht dat wij echt een kindje thuis hadden :-)

Groetjes Debbie
Door *wendy*
#772781
Persoonlijke omstandigheden waren even zeer dringend.
Vanavond of uiterlijk vrijdag gaan we even naar de DA  :-[
Ik hou jullie op de hoogte van de vlaamse friet  ;)
Door *wendy*
#772965
Ben net terug.
In de wachtkamer vond ik er nog 1  :'( :'( :'(

Ze heeft met een naald uit beiden wat gehaald en het ziet er igg niet goed uit. In overleg hebben we besloten om tot maandag antibiotica te geven en dan maandag te kijken of het verkleind is. Het zou een ontsteking kunnen zijn. Als het maandag niet verkleind is worden er biopten genomen  :'(
Door Malamoods
#773140
Hè gatsie! Het zit allemaal niet echt mee Wendy! Ik ga duimen dat het allemaal meevalt! Sterkte!

Rachel.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#773304
Verdorie Wendy, het houd niet op bij jullie
ik duim ook heel hard dat het allemaal meevalt  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door