Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#766099
Omdat Cairo het (volgens mij vorige da.)aan zijn nieren had gaf zij de tip om vit b te gaan geven.
Maar nu heb ik een tijdje geleden bij een andere da. bloed laten prikken om te kijken wat nu zijn waarde;s zijn.
Het bleek dat de uitslag gewoon goed was
Moet ik dan nog die vit b blijven geven of zal ik ermee stoppen,nou is mijn potje ook leeg,hoor. ;)
Vit b piest ie natuurlijk wel uit,maar ik dacht als het niet nodig is dan vind ik het niet nodig om te blijven geven. :D
Door Mevroi Kruim
#766426
Nou, als z'n nieren goed zijn dan zou ik echt stoppen met de vit B. Supplementen zijn niet zonder meer onschuldig, ook al piest hij ze uit da nnog kunnen ze de balans tussen de veodingsstoffen verstoren dus ik zou het zeker niet onnodig geven.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#766485
Vitamine B geef je bij nierproblemen, omdat als ze erg veel piesen, de wateroplosbare vitamines dus ook snel weer uitscheiden.
Als de waardes weer goed zijn, zou ik het inderdaad niet meer geven.
Door judith1967
#766857
Dankjulliewel voor jullie antwoorden :) ;)

Ik wilde er eigenlijk zelf ook al mee stoppen,maar toch twijfelde ik een beetje.
Dus julie hebben mij weer even geholpen ermee.
Het potje was al op,dus ik koop geen nieuwe meer.

Bedankt ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door