Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Breezer
#76658
Wij gaan van de zomer op vakantie naar Luxemburg. En nu heb ik gekeken op de site van Duck waar het dichtsbijzijnde verkooppunt zit, en dat zit dus helemaal in het bovenste puntje van Luxemburg. Volgens de routeplanner is dat een goed uur rijden vanaf ons vakantie adres. Nu heb ik uit gerekend dat ik 8 pakjes nodig heb in de vakantie. Maar wat ik niet weet is of er een vriesvakje in de koelkast zit in het huisje en of ik als die er in zit ook alle 8 de pakjes kwijt kan erin. Nu vraag ik me af hoelang kan ik Duck bewaren in de koelkast?? Ik ga nog ff rondneuzen of ik Energique of iets anders misschien wel in de buurt kan krijgen daar want dan is m´n probleem misschien wel helemaal opgelost.
Laatst gewijzigd door Breezer op do 08 apr 2004, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sander
#76661
Een paar dagen, denk ik.
Is zelf samenstellen geen optie? Er zit vast wel een supermarkt of slager in de buurt.
Door Breezer
#76664
Ja misschien ook wel, maar ik ben pas begonnen dus moet eerst eens kijken hoe het monster erop reageerd. Dus vandaar dat ik eigenlijk eerst naar de makkelijkste weg kijk.
Door jolly64
#76688
Probeer anders een pakje rodi uit
Dat kan je in bijna alle supermarkten kopen
Als het goed is kan je dan in de vakantie tijdens het boodschappen doen gelijk rodi meenemen
En dan thuis weer voorzichtig over op duck ;)
Door qyan
#76691
na ontdooien in de ijskast kun je het maximaal 2 dagen in de koelkast bewaren.

gr wendy
Door Breezer
#76782
Okay ff rekenen dan. 80 plakken.
Als ik ´s ochtend voor ik weg ga hem 3 plakken geef hou ik er nog 77 over. Dan vlees voor twee dagen in de koeling. Dat zijn er 12. Dus dan heb ik er nog 65 over dat is dan nog maar 6 1/2 pakje. Nou dat moet ik denk ik wel kwijt kunnen.

Maar als ik Rodi ook kan krijgen daarzo dan hoef ik een stuk minder mee te nemen.

Iemand een link van de website van Rodi?? Dan kan ik ff een mailtje sturen of ze ergens in de buurt van het huisje een verkooppunt hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door