Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sorcha
#766370
Hallo,

Wie van jullie heeft de kip tartaar variant van Bibi wel eens aan zijn/haar kat gegeven?
De poezenbeesten hier krijgen nu natuurmix, maar ik wil eigenlijk de volgende keer de beefmix en kip-tartaar ook wel eens proberen voor ze. Hebben ze hier lekker wat variatie  :biggrin2:

Groetjes.
Gebruikersavatar
Door Misty
#766819
Sorcha schreef: Hallo,

Wie van jullie heeft de kip tartaar variant van Bibi wel eens aan zijn/haar kat gegeven?
De poezenbeesten hier krijgen nu natuurmix, maar ik wil eigenlijk de volgende keer de beefmix en kip-tartaar ook wel eens proberen voor ze. Hebben ze hier lekker wat variatie :biggrin2:

Groetjes.
Bibi kip-tartaar ken ik niet. Is dat ook voor katten of alleen voor honden? Ik zie het ook niet op de site van canis naturalis staan. Hier krijgen ze natuurmix en beefmix. De natuurmix is favoriet.
Door Sorcha
#766946
De kip-tartaar mix is voor katten Misty.
Ik kende ook alleen de natuur en beefmix.
Ik heb 2 proefpakjes gekregen, eens kijken of ze het lekker vinden, maar ik denk het eigenlijk wel.
Door zurca
#766961
Hey is er een nieuwe bibimix voor katten?!
Hier eten ze alleen de Beefmix. Ik heb drie katten en eentje lust de natuurmix niet en om het makkelijk te houden eten de andere dus ook gewoon altijd Beefmix.

Maarre kipmix wil ik ook weleens proberen, zal er de volgende bestelling eens naar vragen ;)

De andere 2 katten eten overgens ter afwisseling weleens van de honden mee, vooral de lam/rijst doen ze een moord voor ::)
Door jet
#767157
als ik bibi beste is het meestal beefmix allen jammer dat ze dat alleen verkopen in rolletjes van 250gr en dat voor 3 katten!

of hebben ze  ook in 1 kilo verpakkingen  ???
Door Loeka
#767230
jet schreef:
of hebben ze ook in 1 kilo verpakkingen ???
Nee helaas niet, heb ik ook naar gevraagd. De "Bibi-mevrouw" denkt dat daar geen vraag naar is.... :( ???
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door