Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jollie
#751227
Belle eet al een paar dagen gras ik weet dat ze dan last heeft van haar buik, ze eet goed en drinkt wat meer,  maar het is ook warm .
ben al ongeveer 6 weken bezig met barf afgewisseld met kvv haar ontlasting is stevig een paar dagen geleden was het eerst stevig daarna dun  ze ziet er niet ziek uit ,maar wat moet ik haar niet geven en wat juist wel ???

jollie
Door Femke
#751234
Mijn honden eten in deze tijd van het jaar ook veel gras. En ik zie heel veel honden gras eten. Volgens mij vinden ze dat jonge gras gewoon heerlijk of misschien zit er wel iets in waar ze behoefte aan hebben.
Mijn oudste hond wil altijd heel veel van dat jonge gras eten, dat probeer ik altijd wel te beperken omdat hij anders problemen krijgt met zijn ontlasting (dat gras verteert toch niet)

Zolang Belle verder niet ziekjes aandoet ofzo zou ik me er niet al te veel zorgen om maken  ;)
Door jollie
#751268
bedankt voor je reactie fijn dat ik mij geen zorgen hoeft te maken over belle, maar gisteren  kreeg ze een kippenekje van mij en er lagen er nog twee in een plastic zakje op tafel te ondooien ,en ze heeft deze van tafel afgepakt en op gegeten ze is er dol op maar het plasticzakje kan ik nergens in de tuin vinden ,kan dit kwaad ?
Door Yvonne K
#751358
Mijn honden hebben als puppie ook nog wel eens een plastic boterhamzakje opgegeten.
Ik hield dan wel goed in de gaten of het er weer uit kwam. 
Gelukkig is het altijd meegekomen met de ontlasting.
Ik zou dat wel even in de gaten houden!
Door jollie
#751362
ik heb haar net goed uitgelaten en inderdaad het hele plasticzakje kwam er gelukkig weer uit precies 24 uur later een hele opluchting want ze had wel van haar ontlasting ,weer een zorg minder bedankt voor je reactie
Door Eef+Stippels
#751509
Die van mij vinden dat jonge gras ook erg lekker, zo lang ze er niet heel veel van eten laat ik ze gewoon.
Door doubansluna
#751590
Luna eet ook wel gras alleen begint daarna ook te spugen ...
Met het oog op de twee delataties die ze heeft gehad vind ik dat dus doodeng...
Als jullie honden gras eten wordt er dan dus niet gespuugd???

Groetjes Debbie
Door ~anna~
#751626
Mijn honden zijn soms net schapen zo staan ze te grazen,ze vinden het gewoon lekker.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#751633
Ze eten hier heel zelden gras maar als ze het eten zie ik ze niet spugen.

Onze voirge hond wel als hij gras at dan moest hij altijd er na overgeven.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door