Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door diyou
#748684
Omdat mijn hond zo,n ontzettende lastige eter is, blijft het bakje met kvv vaak wat langer staan
Kan dit kwaad????

Gisteren heeft het zeker 3 uur gestaanvoordat hij eindelijk een hapje ging eten.

Groetjes Desiree
Door *Natasja*
#748686
[quote="diyou"]
Omdat mijn hond zo,n ontzettende lastige eter is, blijft het bakje met kvv vaak wat langer staan
Kan dit kwaad????

Gisteren heeft het zeker 3 uur gestaanvoordat hij eindelijk een hapje ging eten.

Groetjes Desiree
[/quote]

Dat zou ik zeker niet doen, en al helemaal niet met dit warme weer. En hoe langer je het eten laat staan, hoe lastiger ze gaat eten. Hier gaat de bak weg als ze na 10 minuten niet aan het eten zijn gegaan, en dan komt het de volgende maaltijd weer terug, eerder niet.
Door roefus
#748687
[quote="diyou"]
Omdat mijn hond zo,n ontzettende lastige eter is, blijft het bakje met kvv vaak wat langer staan
Kan dit kwaad????

Gisteren heeft het zeker 3 uur gestaanvoordat hij eindelijk een hapje ging eten.

Groetjes Desiree
[/quote]

Ik denk dat het niet zo heel veel kwaad kan.

Maar ik zou het zelf zo niet doen (daar kweek je moeilijke eters mee).
Gewoon neerzetten, een kwartier laten staan, wil de hond dan NOG niet eten...dan zou ik het wegzetten.
En pas de volgende keer dat je voert opnieuw aanbieden.
Waarschijnlijk heeft jouw hondje geen honger genoeg.
Door roefus
#748688
[quote="*Natasja*"]
Dat zou ik zeker niet doen, en al helemaal niet met dit warme weer. En hoe langer je het eten laat staan, hoe lastiger ze gaat eten. Hier gaat de bak weg als ze na 10 minuten niet aan het eten zijn gegaan, en dan komt het de volgende maaltijd weer terug, eerder niet.
[/quote]

had jouw bericht niet gezien.
Door zurca
#748691
Qua bederven kan het geen kwaad om het wat langer te laten staan. Het zal nu met dit warme weer wel eerder gaan "ruiken". Maar mijn ervaring is "hoe harder het stinkt, hoe lekkerder ze het vinden" ::)

Maar verder ben ik het met de andere eens, niet zo lang laten staan en na een bepaalde tijd gewoon weghalen en later nogeens aanbieden.
#748716
[quote="zurca"]
Qua bederven kan het geen kwaad om het wat langer te laten staan. Het zal nu met dit warme weer wel eerder gaan "ruiken". Maar mijn ervaring is "hoe harder het stinkt, hoe lekkerder ze het vinden" ::)

Maar verder ben ik het met de andere eens, niet zo lang laten staan en na een bepaalde tijd gewoon weghalen en later nogeens aanbieden.
[/quote]

Stinken, alla, maar vliegeneieren erop, neuh  :-X :-X en dat gebeurt razend snel met dit weer.
En verder sluit ik me bij de rest aan: gewoon weghalen na 10 minuten, jammer dan, morgen weer een kans.
Door *Natasja*
#748722
[quote="Kruimel"]
Stinken, alla, maar vliegeneieren erop, neuh  :-X :-X en dat gebeurt razend snel met dit weer.
En verder sluit ik me bij de rest aan: gewoon weghalen na 10 minuten, jammer dan, morgen weer een kans.
[/quote]

Precies, dat bedoelde ik ook. Met dit warme weer zitten de vliegen er binnen no-time op. Ik laat de honden nu dan ook binnen eten, met de deur dicht.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door