Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door nanna
#727377
een vraag mijn dochter heeft sinds jan een basset hound pup wilde niet aan het vers voer maarrrrrrrrrrrrrrr jippie sinds twee weken is ze om en krijgt ze vers voer.
Mijn vraag is nu ze heeft toch wat dunnere ontlasting met een slijm laagje ik gaf al aan dat sophie aan het ontgiften is . Moet ze iets anders er bij om de darmen (ontlasting) weer wat dikker te krijgen of maar gewoon afwachten.Graag jullie advies Tonny

Heb ik het hier wel goed gepost?
Laatst gewijzigd door nanna op vr 16 mar 2007, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
#727428
Het slijmlaagje is inderdaad de laag binnenin de darmen die zich aan het vernieuwen is. Ontgiften dus.  Je zou probiotica kunnen geven om de darmen te ondersteunen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#729088
dat hadden we met ons pupje ook, die slijm bij de ontlasting, de eerste dagen. Toen heb ik een beetje gekookt water erover gedaan en probiotica. Na een dag al resultaat en dan het gekookt water meteen afgebouwd, wel nog probiotica toegevoegd. Binnen zo'n 2 dagen was het toen helemaal goed met de ontlasting.
Door Eef+Stippels
#741173
Probiotica kun je onder andere bij reformwinkels kopen. Er zijn verschillende merken en dus verschillen de prijzen ook nogal.
Het bevat bacterien die goed zijn voor de darmen, ze ondersteunen de darmfunctie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door